הקטל בכבישים: רוכב אופנוע כבן 36 נהרג היום (שלישי) בתאונה בתעשיון חצב, סמוך לנחשונים. צוות מד"א הגיע למקום, ביצע בו פעולות החייאה שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א, עומר חזן, וחובש בכיר במד"א, אלי פכטר, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש מדממת קשה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום התאונה וביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

בנוסף, גבר כבן 65 נהרג כשהתהפך עם טרקטור באזור חקלאי סמוך לשפרעם, בזמן עבודתו. צוות רופואי נאלץ לקבוע את מותו במקום, והמשטרה פתחה בחקירה האירוע.

בשעות הלילה, רוכב אופניים בן 50 נהרג לאחר שנפגע מרכב מסחרי ברחוב הלהב-פינת הרוקמים בחולון. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו איתרו אותו במצב קשה והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני. לאחר מכן, פינו אותו לבית החולים וולפסון עם פגיעה רב מערכתית, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובשי מד"א גל סלהוב ויוסף כורדי, שהגיעו למקום רכובים על אופנועים, סיפרו: "רוכב האופניים שכב על הכביש במרחק של מספר מטרים מהאופניים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב  מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבועים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות תאונת הדרכים הקטלנית. נהג הרכב הפוגע עוכב ונחקר על ידי בוחני המשטרה של מחוז תל אביב, לבחינת נסיבות התאונה.