תושב בוסתן הגליל, בן 70, עוכב היום (שלישי) לחקירה לאחר שתועד בסרטון בו הוא מאיים על שני מתווכים ועל מספר חרדים שהגיעו למקום עמם מפני שהתעניינו ברכישת נכס במושב, סמוך לביתו. בעקבות כך, הוא עוכב על ידי המשטרה לחקירה בחשד לאיומים. מהמשטרה נמסר כי "בהתאם להתפתחות החקירה תחליט המשטרה האם להורות על מעצרו של החשוד". 

כלנית אפרת כהן, מתווכת "נקודת ציון – שיווק וניהול נכסים", שנכחה באירוע ולטענתה חטפה קללות מבן ה-70, סיפרה לבן כספית ואריה אלדד ברדיו 103FM על התקרית. היא סיפרה כי "הוא החל לתקוף אותנו ללא כל סיבה. הדבר היחיד שהבנתי מהר מאוד מהסיטואציה זה שהיות שאותם אנשים חובשי כיפה, הם באו לו לא טוב". 

עוד סיפרה כהן כי "אני גרה במושב סמוך, זה יישוב חילוני שיש בו גם לא מעט דתיים שומרי מצוות. הילדים שלנו הפרטיים מתחנכים בסקטור דתי, אנחנו גרים לצד חילונים, מוקפים שכנים ואוהבים פה את כולם". 

הסרטון שעורר סערה ברשתות החברתיות הוביל לתגובות גם מקרב חברי הכנסת. יושב ראש סיעת ש"ס, ח"כ מיכאל מלכיאלי כתב: "השנאה המשתוללת ברחובות כלפי המגזר החרדי, כמו גם האירוע המזעזע ב'בוסתן הגליל' - איננה נסלחת! חברי הממשלה אשר מתדרכים ומסיתים נגד הציבור החרדי זו תקופה ארוכה - ידיכם מלאו דם! לא תוכלו לטמון את הראש בחול". 

יושב ראש רשימת יהדות התורה, ח"כ משה גפני אמר: "תוצאה של אביגדור ליברמן-'לא רוצים פה חרדים'". יו"ר רשימת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ כתב: "הוא צריך ללכת לכלא על אלימות וגזענות אנטישמית, אבל בגלל שאין סיכוי שהמשטרה ומערכת המשפט הרקובים שלנו יטפלו בו תפיצו את הסרטון הזה ותעשו לו שיימינג בכל מקום אפשרי כדי שהוא יתבייש להוציא את האף מהבית בשנים הקרובות".