"תן לי שופר בבקשה": טור שנכתב על ידי הפרשן רביב דרוקר ופורסם הבוקר (שני) בעיתון "הארץ", הצליח לייצר מונולוג ארוך של שדרן תוכנית הבוקר ב-103FM, ינון מגל, שהטיח בשותפו להגשה, בן כספית: "כותרת של רביב דרוקר, 'אז מה יוציא את נתניהו מהזירה? רק עסקה עם מנדלבליט'. דרוקר מיואש, אומר זהו, אין מה לעשות".

"בבסיס הפירמידה, הוא מתכוון לציבור הרחב בליכוד, אי אפשר להזיז את נתניהו", המשיך מגל. "יכול ברקת לעשות שמיניות באוויר וישראל כ"ץ לבנות את בית המקדש השלישי, זה לא יעזור. נתניהו כל כך חזק שאי אפשר להזיז אותו. רק עסקה, בבקשה ביבי תחתום עסקה, בבקשה, נוריד לך את האישום בשוחד, בבקשה. לא נכניס אותך לכלא, רק תחתום עסקה שתלך, שתוכל ללכת הביתה בשקט ותעזוב אותנו בבקשה. לא תקבלו. לא תקבלו. יהיה פה משפט עד הסוף, עד זיכוי מלא, עד שהתיקים יקרסו. תגובתך?".

"מה שאתה מזכיר לי זה את האביר השחור", תיאר כספית את הסצנה של ההרכב הקומי "מונטי פייתון", "בא עם הקטע של הפאתוס שלהם שהם עושים צחוק מכל העניינים של מסדר אבירי השולחן העגול, ומגיע האביר השחור וצורח וצווח על זה שבא להילחם בו שתכף הוא הורג אותו ומשמיד אותו, ואז טראח ההוא מוריד לו יד. הוא ממשיך לצרוח ואז הוא מוריד לו עוד יד. בקיצור, הוא צווח גם כשהוא כבר על גדמים".

"ינון אני רוצה להזכיר לך משהו", המשיך כספית, "לא דרוקר עומד לדין בשלושה סעיפי אישום, אחד מהם שוחד, אלא נתניהו. לא דרוקר נזרק אחרי 12 שנות שלטון מבלפור באישון ליל ועכשיו צריך לייצר לעצמו איזשהו תעלול של יחסי ציבור עם רני רהב וצחי נוי כדי לקושש חופשה בדן כרמל ולעשות מזה הון פוליטי מגוחך לחלוטין, אלא נתניהו. דרוקר כותב דבר נכון ואני שותף לתחושה הזאת, אסור שנתניהו ילך. ברגע שהוא ילך הממשלה הזאת תתפרק, הוא בעצם הלחים אותה, הוא הדבק האפוקסי שלה, הוא הבטון המזוין והמלט שלה. ביבי תישאר".

בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו (צילום: מרק ישראל סלם)

"אז למה אתם ממשיכם להתעסק בו?", התפלא מגל, "מה אכפת לכם, כן התקשר בשבת או לא. נכון שלא דרוקר מואשם אבל גם לא דרוקר יש לו תמיכה של שני מיליון אנשים. גם לא דרוקר שמעלה פוסט על מסי ששחקן אמיתי תמיד חוזר למגרש, יש לי הצעה לתרפיה עבורך, תיכנס לפוסט כלשהו של בנימין נתניהו ותעבור על התגובות ותראה 'מלך' 'אוהבים אותך', 'מעריצים אותך', 'אתה המלך שלנו'. תלך לפוסט של בנט ותיכנס לתגובות – 'נוכל', 'שקרן', 'גנב', 'רמאי' 'שיקרת אותנו'. ואז תבין".

"נכון זה לא דרוקר", המשיך מגל, "אבל זה גם לא דרוקר שיש לו הערצה כזאת, שהוא הפוליטיקאי הכי חזק ונערץ במדינת ישראל, שהוא מנהיג עולם. תן לי שופר בבקשה. מנהיג שייזכר לדורות, שנכתבים עליו ספרים, אז תגיד לי 'זה לא דרוקר'. תראה איך מקבלים אותו בכל מקום, זה רוק סטאר".