בראל חדריה שמואלי, לוחם יחידת המסתערבים במג"ב שנורה בראשו בסוף השבוע במהלך ההפגנות בגדר המערכת ברצועת עזה, עדיין נלחם על חייו בבית החולים "סורוקה" בבאר שבע, כשהוא במצב אנוש. שדרן 103FM ינון מגל נשא הבוקר (שלישי) תפילות להחלמתו של שמואלי,  ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "בנט אוכל אותה מכל הכיוונים, לא יהיה לו לא יום ולא לילה. חמאס לגמרי מחובר למציאות, אנחנו מנותקים, הוא עושה לנו בית ספר".  

מגל ציין כי "לא יכול להיות שיש חייל שנאבק על חייו, ואף שר בממשלה לא הגיע לבית החולים. יש פה אב שהבן היחיד שלו מפרפר בין חיים למוות, מתקשר ראש הממשלה ובכלל לא מרוכז בה, מרגישים שהוא בין ישיבות. הוא לא שם". 

בתגובה השיב אונהיימר: "זה שאתה חושב שלא אכפת לשרים זה הבל הבלים. בנט היה הראשון שצלצל, ותראה מה קרה. באופן מפתיע, נתניהו התקשר מיד אחרי. קיבלנו תזכורת שכל יום בו נתניהו לא ראש ממשלה, הוא בונוס. הוא ביצע ניצול ציני ומכוער של טעותו של בנט בשם של החייל, לפחות נתניהו הבין שהוא מבייש את עצמו ומחק את הציוץ. זו לא הייתה שיחה מוצלחת של בנט, אך הוא התבלבל".

בנוסף תקף את מגל: "אתה חי במציאות מקבילה. אני גם לא חושב שחמאס מנותק מהמציאות, אך המציאות בעזה היא כזו שאי אפשר לחיות שם. האנשים שם חיים בכלוב, מבחינתם לחיות או למות זה אותו דבר. חרפת רעב, אבטלה מטורפת, ואנו כל הזמן שואלים את עצמנו למה הם יורים עלינו. בשביל לפתור בעיה, צריך להבין אותה. כשישראל הלכה לכיוון של הסדרה, היה כאן שקט". 

"למה אנחנו צריכים להכיל את הירי מעזה ומהצפון, ואת הפרעות בערים המעורבות?" זעם מגל ושאל: "אתה לא מבין מה קורה? הם מקבלים כוח מזה שהמערב בורח. הם רוצים לגרש אותנו". בסוף דבריו, לא ויתר על ברכות חמות: "יריב, אתה מתבולל ואתה חי בתל אביב". 

סייעה בעריכת הידיעה: מיכל קדוש