פעוט כבן שנתיים הובא ללא רוח חיים לבית החולים יוספטל באילת, לאחר שככל הנראה נשכח ברכב המשפחה בעיר. חוקרי מרחב אילת פתחו בחקירה, המלווה על ידי הפרקליטות.

התינוק נשכח ברכב על ידי הוריו, המתגוררים בעיר, וכעבור מספר שעות כשחזרו לרכב הוא נמצא על ידם ומיד הובא לבית חולים. גופת התינוק תשלח לבדיקה במכון לרפואה משפטית, הוריו לא נעצרו ונסיבות האירוע בחקירה.  

כזכור, יישום התקנות שנועדו למנוע שכחת ילדים ברכב - נדחו לתחילת יוני 2022, לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת אישרה פה אחד לדחות את הכניסה לתוקף של התקנות.

לפי נתוני ארגון ב"טרם" לבטיחות ילדים, זהו המקרה הרביעי מתחילת שנת 2021 של תמותה כתוצאה משכחה או הילכדות ילדים ברכב. מאז שנת 2010 נהרגו 38 ילדים כתוצאה משכחה או הילכדות ברכב (כולל המקרה היום).

אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון: "מחקרים מראים ששכחת ילדים ברכב מתרחשת בעיקר בשל שינוי שגרה, עייפות וסטרס. אנחנו קוראים להורים, אל תגידו לי זה לא יקרה - מאמצים הרגל מציל חיים. בסוף כל נסיעה פותחים את הדלת האחורית ברכב, מתקשרים לבן או בת הזוג או משאירים חפץ חיוני בספסל האחורי. אנחנו מזכירים להורים כי החל מ-1 במרץ 2021 ייכנס לתוקפו החוק המחייב להתקין ברכב מערכת חכמה למניעת שכחת ילדים".