הותר היום (שלישי) לפרסום שמו של הילד בן ה-9 שמת כתוצאה מצריבת מדוזה בתאילנד, לי-ים לוי. מחר, הוא יובא מחר למנוחות, אלא שמשפחתו בחרה שלא לקבור אותו באופן המקובל. 

במקום זאת, בחרו להעבירו טקס אלטרנטיבי שיכלול שריפת גופתו כמקובל בתאילנד, ואפרו יפוזר בים, כך על פי פרסום בוואלה!. הטקס יערך במנזר מקומי שאהב, הממוקם סמוך לבית בו התגורר. 

לי-ים לוי ז''ל (צילום: ללא קרדיט)
לי-ים לוי ז''ל (צילום: ללא קרדיט)

כזכור, לי-ים נצרב על ידי מדוזה קובייתית המכונה "צרעת הים" ביום שבת האחרון. ממשפחתו נמסר כי הם כואבים בימים אלו "כאב שלא ניתן לתאר במילים", והוסיפו: "לי-ים הוא סמל החופש הנצחי עבור כולנו, זו אבדה גדולה לאב שגידל אותו במסירות לא מתפשרת ולמשפחה כולה".

על פי דוח של הרשויות המקומיות בתאילנד, בן ה-9 שחה בחוף שבקופנגן מחוץ לרשת מדוזות, והורעל על ידי אחת המדוזות שעקצה אותו. הוא קיבל סיוע רפואי ראשוני, במהלכו נשטף אזור הצריבה בחומץ. אז איבד לי-ים את הכרתו, והוא הובהל לבית החולים המקומי שנמצא במרחק נסיעה של כחמש דקות מחוף הים. 

במהלך הנסיעה הקצרה איבד הילד את הדופק, מספר רגעים לפני ההגעה לבית החולים. עם הבאתו לבית החולים, ביצע בו הצוות הרפואי ניסיונות החייאה במשך 40 דקות, שבסופן נאלץ לקבוע את מותו.