בת זוגו של בראל חדריה שמואלי ז"ל, צליל פלטקוב, ספדה לו בפוסט שפרסמה היום (רביעי) ברשת האינסטגרם. "אני לעולם אוהב אותך. אתה תמיד תישאר ותחיה בלב שלי. תודה על הזכות להכיר אותך ולהיות לצידך עד הרגע האחרון. מעתה ועד סוף ימי תמיד תהיה המלאך השומר שלי. הכוכב שבשמיים שמלווה אותי".

בהמשך, כתבה פלטקוב על הרגע בו נודע לה על האירוע: "בשבת ב-20:30 שלחתי לך הודעה אחרי שלא דיברנו כמה שעות, הרגשתי שמשהו לא בסדר, אבל ניסיתי לשכנע את עצמי שאני טועה. ב-21:10 ראיתי ב-'ווינט' שמסתערב פצוע אנוש והבטן שלי התהפכה ולא עברה דקה וקיבלתי את הבשורה שכאבה לי בכל נשימה שנשמתי". 

"את השבוע האחרון העברתי בבית חולים איתך ועדיין הרגשתי כל כך רחוקה ממך. ביום ראשון לאחר שהובהר שהמצב מדרדר נכנסתי אליך, ובצורה לא הגיונית הרגשתי הכי רגועה שהרגשתי כל השבוע. מחובקת איתך. ביום שני בבוקר, נתתי לך את החיבוק האחרון, הנשיקה האחרונה", סיפרה. 


שמואלי, כזכור, נורה מטווח אפס בראשו, בעת הפרות סדר אלימות בגבול רצועת עזה, שנפתחו לאחר עצרת חמאס ברצועה, נפצע באורח אנוש ופונה במסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. מצבו התדרדר , וצוות בית החולים נאלץ לקבוע את מותו.