מגיש התוכנית "מה בוער" בגלי צה"ל רזי ברקאי התייחס אתמול בתוכניתו לקריאות הקשות נגד הממשלה והעומד בראשה ונגד אלוף פיקוד דרום אליעזר טולדנו ומפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי במהלך הלוויתו של לוחם מג"ב בראל חדריה שמואלי ז"ל. "אי אפשר שלא לגעת בקמפיין המתוזמר והמכוער הזה", אמר ברקאי, "חייל נפל, לצערנו לא בפעם הראשונה ועוד יותר לצערנו לא בפעם האחרונה". לדבריו, "ישראל ההיא, שהולכת ונעלמת מול עיננו, ידעה לנשוך שפתיים גם כשחיילים נהרגו מטעויות, מפאשלות או מירי דו צדדי". בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (חמישי) לדברים בתוכניתם ב-103FM, אך הרוחות התלהטו ובין השניים פרץ עימות חריף, במהלכו טען כספית כי מגל מסית נגד צה"ל ושר הביטחון בני גנץ.

מגל זעם: "הורים שכולים זה קודש, מה הוא מדבר על הורים שכולים? אסור להורים שכולים לדבר בהלוויה של הבן שלהם? איזו חוצפה? יותר מזעזע אותי שהחייל נפל. ירדתם מהפסים, אתם מתעסקים שנים באלאור עזריה, בסוף הוא הרג מחבל". 

"זה נהיה צבא ההכלה לישראל, אני לא רוצה הגנה, אני רוצה התקפה", אמר מגל והוסיף: "זה צבא לא מוסרי, שחיילים שלו נפגעים והוא מקבל הוראה לנצור נשק זה לא מוסרי. הפכת אותי למסית נגד צה"ל?".

על כך השיב כספית: "הייתה טעות טקטית בשטח, אין ויכוח שהיה קרב והיו שם 40 פצועים פלסטיניים. אני מסכים עם כל מילה של רזי, הורים שכולים זה דבר קדוש, והם יכולים להגיד מה שהם רוצים, אך גם אנחנו יכולים להגיד מה שאנו רוצים. מה שעשו לקצינים של אוגדת עזה זו בושה וחרפה. לא הייתה אף הוראה של הכלה, הופכים את הקצינים לשק חבטות. תשתה מים קרים". האנשים שאתה מסית נגדם שומרים על הגדר יום יום".

בהמשך, תקף את מגל: "אתה מסית באופן פרוע ושקרי נגד הרמטכ"ל דאז בני גנץ, שיקרת ושכחת שהוא האדם היחיד שיכול להציל את בנימין נתניהו". לסיום הוסיף: מי שמביאים לנו אחרי שבעים ומשהו שנה את הסלקציה שמתחילים לעשות בין הנופלים, מי ימני ומי שמאלני, מי מזרחי ומי אשכנזי, הם אתם".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM