השחקנית אורנה פיטוסי, שהתנגדה באופן פומבי להתחסן נגד קורונה ובשל כך פוטרה מהעונה השנייה של הסדרה 'מנאייכ', שיתפה השבוע בחשבון הטוויטר שלה כי "בלילה כשאני הולכת לישון, אני נרדמת עם גוף כואב ודואב אבל עם חיוך ולב נקי וטהור, כי יש מחיר לאמת והוא שווה את זה". אשת התקשורת ושדרנית 103FM ג'ודי שלום ניר מוזס שוחחה היום (חמישי) עם גדעון אוקו ותקפה את פיטוסי על החלטתה שלא להתחסן.

"הזדעזעתי מאורנה פיטוסי, קראתי את הטמטום הזה, את חוסר הבגרות והאכפתיות, את האגואיזם על עצמה ומשפחתה, ואני לא מבינה את זה. שהאנשים האלה פשוט ייקחו אקדח וישחקו רולטה רוסית, זה הימור". 

לדבריה, "זו לא זכותו של אף אחד לא להתחסן. אם הם רוצים לא להתחסן שיישבו בבית ולא ייצאו. ראיינו כל כך הרבה אנשים כולל עירית קפלן המדהימה הזו שלא התחסנה. אנחנו קוראים על אנשים ששוכבים במיטות מונשמים ומקללים את הרגע שלא התחסנו. למה להגיע למצב הזה? ה-FDA אישר את החיסון".

"אני חושבת שהסיפורים כמו של עירית שולחים אנשים להתחסן, אבל הסיפורים של פיטוסי, שהיא באמת טיפה בים... אני לא חושבת שמישהו אומר אני אחקה את אורנה פיטוסי ואהיה פציפיסט חיסונים כמוה. רב האנשים שלא מתחסנים כי לא נוח להם ואין להם כוח ללכת לחיסון. העניין שמנגישים את זה קרוב לבית הוא מאוד חשוב ומוכיח את עצמו".