הכניסות והיציאות של נמל תעופה בן גוריון בשער מספר 1 נחסמו היום (ראשון) על ידי קבוצת "הנכים הופכים לפנתרים". ממאבק הנכים נמסר כי מדובר בעוד איתות לממשלת ישראל ומשרד האוצר.

לאחר מכן, עזבו המוחים את נמל תעופה בן גוריון והכביש בשער המהיר נפתח לתנועה. לאחר שחסמו את נתב"ג הקבוצה חסמה את מעבר כלי הרכב בכביש 4 מול מפעל קוקה קולה מכיוון דרום לצפון. לפי המוחים, החלו במקום עימותים עם אזרחים ומשטרת ישראל איימה בחלוקת דוחות למפגינים.

לפי מנהיג המאבק אייל כהן, "המוחים נחושים ודורשים את העברת כלל כספי הרטרו לנכים באופן מיידי. לאחר העברת תקציב המדינה אנו דורשים העברה מיידית של כלל הכספים והעלאת קצבאות הנכות, כולל כיבוד כלל ההסכמים שנחתמו בעבר עם שרי האוצר והרווחה". 

מדוברות קבוצות מאבק הנכים נמסר כי "חברה שלא תגבה את האוכלוסיה המוחלשת שבתוכה, תגלה בעתיד הקרוב כי ממשלת ישראל והעומד בראשה ינצלו כל מקום אפשרי בכדי לפגוע גם בשאר האוכלוסיות. זאת בכדי להחליש את העם כולו, עד כדי שליטה כוללת בעם אותו הם מייצגים".

עוד נמסר כי "למדנו מטעויות העבר והיום אנחנו חלק מההחלטות של משרד האוצר והעומד בראשו. מאבק הנכים יימשך כל עוד כל הכסף לא יועברו לחשבונות הנכים".