ברק חורי בן ה-12 נהרג חודש לפני הבר מצווה שלו לאחר שנדרס למוות בדרך לחברו ביום כיפור. אבי אזולאי, אביו של הנהג החשוד בדריסה ערן אזולאי, שוחח הבוקר (ראשון) עם ענת דוידוב וניסים משעל בתוכניתם ברדיו 103 FM והתייחס לביקורת הרבה כלפי בנו: "אנחנו כואבים כאב המשפחה. אני מקווה שהעליהום הזה יפסיק". 

האב הוסיף ואמר בהרחבה: "אנחנו מאוד מאוד דואבים את המשפחה היקרה הזאת. כואב לי אישית על הילד יותר מאשר על הבן שלי אבל מכאן וכל מה שקרה, ישנן הרבה נסיבות שאני לא רוצה לקרוא להן מקלות". בתגובה, נשאל האב על אילו נסיבות הוא מדבר כאשר לבנו היו הרשעות קודמות בנהיגה בשכרות, ומיד השיב: "הבן שלי שש שנים לא נוגע במשקאות. הוא בן נורמטיבי שיש לו חברה, הוא מנכ"ל חברה". 

מגישי התוכנית הקשו ואמרו כי אזולאי נתפס פעמיים נוהג שיכור ושאלו איזה אדם נורמטיבי בערב יום כיפור נוסע במהירות מופרזת בכביש. האב השיב: "אני כרגע דואב את הכאב של המשפחה היקרה. בוא ניתן למערכת המשפט שתעשה את שלה. כרגע לא ניתן להגיב כי הצער הוא גדול מאוד. אבל בואו ניתן למערכת המשפט שתעשה את שלה".



עוד הוסיף אבי הנהג הפוגע: "אני ראיתי את האימא מדברת וליבי כואב איתה. אני לא מאשים את האימא שהילד הזה נסע בכביש מהיר, בכביש 4". בתגובה, אמרו המגישים כי מדובר היה בערב יום כיפור, בו לא נוסעות מכוניות בכבישים, ולכן ציון העובדה שמדובר בכביש מהיר אינה רלוונטית. "צר לי, אני לא אומר שהילד לא היה בסדר, אני לא אומר", השיב מיד אזולאי, "היום הזה הוא קשה מאוד בשבילנו, וגם אתמול ואנחנו מספר ימים שאנחנו לא ישנים בגלל המצב הזה". לסיכום אמר האב: "הבן הספיק להגיד לי בטלפון שתי מילים: 'אבא אני מאוד מצטער'. לא שהוא מבקש סליחה, המקרה הזה קרה וכואב לנו. הבן שלי הוא ילד מלח הארץ, הוא מתנדב, תורם לחברה, דואג".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm