הפרשנים הבכירים, עמית סגל וברוך קרא, מנהלים תקופה ארוכה מלחמת התשה בטוויטר. היום (ראשון) זה קרה שוב, כאשר פרשן חדשות 13 האשים את עמיתו מערוץ 12 בחוסר בקיאות במידע שהוא מפרסם אודות משפט נתניהו. סגל מצידו לא נשאר חייב והשיב אש. 

תחילת העימות בין השניים בציוץ שפרסם מוקדם יותר סגל וביקר מאמר שפרסם קרא, בו נכתב: "במסגרת מדיניות החינוך מחדש של שופטי ישראל, התפרסמו לאחרונה חמישה מאמרים שונים שקובעים שמשפט נתניהו מנוהל רע, חקירת העד ישועה נמרחת, ובכלל - למה לא להתקדם כבר להרשעה. להלן דוגמא ממאמר של פרשן ערוץ 13 בוואלה, שמתגעגע לדוד רוזן, השופט היעיל מהולילנד". 

קרא, שלא אהב את הדברים, שיתף את אותו ציוץ של סגל וכתב כי מדובר ב"מפגן בורות מביך". בהמשך הסביר: "שמואל דכנר העיד במשפט של 16 נאשמים. בחקירה הנגדית של נאשם 8 (אהוד אולמרט) הוא מת. תיק 4000 הוא תיק נגד שני נאשמים, ואנחנו כבר חצי שנה עם העד הזה. לא משנה כרגע מי מנסה למרוח. במאמר אני מדגיש שאין לי שום טענה לסניגורים". 

סגל צייץ בתגובה: "מי מתנדב לייעץ לברוכי שלא כדאי להאשים אחרים במפגן בורות מביך כאשר במפגן בורות מביך הוא מגלה שאין לו מושג כמה נאשמים יש בתיק 4000? שלושה נאשמים, לא שניים".