שלושה מקרי רצח במגזר הערבי בתוך פחות מיממה: יוסף חסין אלשקילי, גבר בן 30 מהפזורה הבדואית, נמצא היום (שלישי) עם סימני ירי בראשו בשטח פתוח בפזורה הבדואית מסעודין אל עזאזמה, הממוקמת מזרחית לרמת חובב שבנגב. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הגבר, כשהוא מחוסר הכרה וקבע את מותו. 

כוחות משטרה גדולים ממרחב נגב שהוזעקו למקום, פתחו בחקירה. עלה החשד לפיו אלמונים ביצעו לעבר רכבו של הקורבן ירי ממושך, עד שאיבד שליטה והתנגש בעמוד. אז גם ביצעו ירי לעברו ראשו, וגרמו למותו. עם הגעת השוטרים, נמצא כי הרכב רוסס עם סימני קליעים באזור דלת הנהג. חלונות הרכב בצד הנהג רוססו גם כן, ונראה כי ניסו לגרום לחיסולו. 

בתום הערכת מצב שנערכה בידי מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, הוטלה החקירה בחשד לרצח על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב.

כוחות המשטרה בפזורה הבדואית (צילום: דוברות המשטרה)
כוחות המשטרה בפזורה הבדואית (צילום: דוברות המשטרה)

בתוך כך עצרו שוטרי תחנת טייבה והיחידה ללחימה בפשיעה במרחב שרון חשוד במעורבות ברצח בן ה-25 במהלך חתונה בטייבה אתמול. העצור הוא תושב המקום בן 22, שנמצא כשהוא מסתתר במבנה נטוש בעיר. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ומחר יובא לבית משפט השלום בפתח תקווה לדיון בהארכת מעצרו.

אתמול גם נורה למוות פאדי גריפאת, תושב זרזיר בן 24, בעת שישב ברכבו. על פי החשד, חשוד שהיה במקום וככל הנראה ארב לקורבן, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. כוחות משטרה רבים שהגיעו גם הם לזירה, פתחו בחקירת האירוע, ממנה עולה חשד לפיו הרקע לאירוע הוא פלילי ומדובר בסכסוך בין עבריינים.