התאונה הקשה בצפון: אורית משה, שבתה בת העשר הייתה על האוטובוס שהתהפך שיתפה הבוקר (חמישי) את ניסים משעל וגיא פלג ברגעים הקשים שעברו על בתה. היא סיפרה ב-103FM: "אנחנו בסדר, היא השתחררה אתמול מבית החולים, ברוך השם יצאה בנס ללא שריטות וכוויות. היא בעיקר מתאוששת מהמראות והחוויה הבלתי נתפסת של יציאה אל מסע סוכות של בני עקיבא, שהסתיים ככה. היא זוכרת הכל".

המגישים שאלו את משה מה בתה סיפרה, והיא השיבה: "היא סיפרה שהרגישה שהאוטובוס מתחיל לזגזג בנסיעה. בשלב הזה הוא התהפך. כל הנוסעים היו חגורים, והיא החליקה והתגלגלה על בנות שהיו באזור". לדבריה, היו צעקות, בהלה ובכי. "המדרכים שהיו איתם באוטובוס ניסו להרגיע ולעודד את החניכים שלהם, כאשר הם בעצמם נפצעו. זו היתה סיטואציה לא פשוטה".

בנוסף, פרמדיק מד"א שהיה בזירה, שלום ציקושוילי, שחזר בשיחה עם המגישים את האירוע הקשה. "אירוע טראגי ולא פשוט", אמר בראשית דבריו, "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בו היו האמא ושלושת ילדיה כשהם מחוסרי הכרה. ניסינו לעשות מה שיכולנו, אבל הם לא היו ברי הצלה ונאלצנו לקבוע את מותם. כך גם עם נהג האוטובוס".

הוא ציין כי מהמקום פונו שלושה פצועים באורח קשה, בהם ראובן בן אלי, נהג הרכב, שכל משפחתו נספתה באירוע. בהמשך הראיון, הפרמדיק הסביר על נהלי העבודה באירועים מהסוג הזה: "אדם אחד לא יכול לטפל לבדו במספר פצועים במקביל, לכן במצבים מהסוג הזה מרכזים את כלל הפצועים במקום אחד, כך שהכוחות שמגיעים למקום יידעו לאן לפנות ובמי לטפל".

בתוך כך, דובר המשטרה נצ"מ אלי לוי עידכן על התפתחות החקירה בשיחה עם יואב מינץ ברדיו צפון. "לא היתה בעיה של ראות באזור", הסביר ב-104.5FM, "אתמול היה בלבול בנושא, כי כל השידורים של התקשורת היו בחושך, בעוד שהתאונה התרחשה באור יום". הוא הדגיש כי מהחקירה עולה כי אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה סטה מנתיבו, והנסיבות לכך נחקרות כעת.

"אני פונה לציבור הרחב - אל תסתמכו על שמועות ופרסומים כאלה ואחרים, שעלולים לפגוע במי מהמעורבים בתאונה", ציין עוד, "החוקרים יחזרו במהלך היום לבתי החולים כדי לגבות עדויות נוספות, ואנחנו מקווים שעד שעות הצהריים נקבל את התמונה המלאה של סדרת ההתרחשויות בשטח".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm