סרטון שהופץ ביממה האחרונה, אודות שעות אחדות לפני האסון שהתרחש במירון בחודש אפריל מעורר תהיות, כך לפחות לפי גורמים במשטרה. 

במהלך הסרטון ניתן לראות בבירור שבמיקום שבו מוצב מחסום לחץ נמצאים מאבטחים בלבד ולא אנשי משטרה. בכירים במשטרה מציינים כי "עיתוי הוצאת הסרטון, בעת שמתקיימת ועדת חקירה ממלכתית, מצביעה פעם נוספת על מגמה העולה, לפיה גורמים שהיו אחראים על הכשלים במירון מנסים להטיח את האשמה במשטרה, תוך שהם מציגים סרטונים מגמתיים שאין בהם דבר ולא חצי דבר".

לדבריהם, "סרטון אחר שהופץ כבר לפני מספר חודשים ונחשף בתקשורת על דקות אחדות שלפני האירוע מוכיח בוודאות כי בשעה האמורה, סמוך לאירוע, לא היו מוצבים מחסומים באותו גשר. גם בסרטון הנוכחי, המתעד זמן של שעות לפני האירוע ניתן לראות כי המחסום מונח ידנית ברגע נתון בכיוון העלייה אל תולדות אהרון ולא בירידה, שהייתה פתוחה. ייתכן שברגע הנתון, בשל עומס בתולדות אהרון, התקבלה פנייה של אנשי המקום להציב מחסום ולמנוע עלייה נוספת למעלה".

עוד מציינים אותם גורמים כי "בשלב האסון אנשים מחצו אחד את שני וירדו גם בגרם העלייה ולא בירידה בלבד. נמתין לממצאי ועדת החקירה הממלכתית העוסקת בנושא. מי שחושף סרטון מאותו מקום עם איכות כזו, יכול בוודאי להמציא סרטון מהדקות שלפני האירוע ואולי בכך לסייע לבחינת אמת של ההתרחשות".