מפקד מחוז ירושלים של כבאות והצלה טפסר ניסים טויטו הודיע היום (שישי) כי הושגה שליטה על השירפה בפארק מנחם בגין והאירוע נמצא בהכלה. במקום פועלים ארבעה מטוסי כיבוי, בכפוף לעשרים ושלושה צוותים שנמצאים בשטח. בשלב זה לא נשקפת סכנה לאף יישוב. 

כמו כן, כוחות הכיבוי ערוכים בכוננות לקראת התחזקות הרוחות הצפויה החל מהשעה 12:00. כחלק מהמאמץ לחתור למגע עם מוקדי האש בוצעה פריצת דרכים באמצעות מסורים וטרקטורים. פעולות אלה בוצעו בשיתוף פעולה הדוק עם קק"ל ורט"ג.
 
"הגענו להכלה בזכות מאמץ רציף של פעילות הלוחמים במשך כל הלילה והרחבת הפעילות עם בוקר של כוחות הכיבוי והמטוסים", אמר טויטו והוסיף, "אנחנו נמצאים בשלבים הסופיים של האירוע הזה. קיים חשש כי האש תתחזק עם התגברות הרוחות שתחל בסביבות השעה 12:00 כשעוצמת הרוח תגיע לשיאה לקראת השעה 15:00 ואנו נערכים לכך בהתאם". 

כזכור, אתמול נעצרה אישה בשנות ה-30 לחייה בחשד כי היא זו שהציתה את השריפה. מבירור של המשטרה עלה כי מדובר באישה המוגדרת כנעדרת בסיכון, תושבת חשמונאים. האישה נעצרה והובאה לחקירה. בית המשפט הורה בשעות הצהריים להאריך את מעצרה של החשודה במעשי ההצתות עד ליום רביעי הקרוב, והחקירה במשטרה נמשכת.