ינון מגל פתח הבוקר (ראשון) את תכניתו ב-103FM עם בן כספית בהתייחסות לממשלת בנט-לפיד: "יש קואליציה בה אוהבים אחד את השני, דממה. באנו לשנות עאלק, הם יהיו אחד עם השני באהבה. לא בנט ולא סער יעברו את אחוז החסימה בבחירות הבאות, האנשים האלה גמורים, זהו נגמר".

"אתם קוראים לנו בבונים כי אנחנו תומכים בתותח עולם, וביש עתיד תומכים באדם בלי בגרות שהיה כתב בעיתון 'במחנה' ולא עשה כלום בחיים הציבוריים", הוסיף.

בהמשך, הוסיף בשצף: "אנחנו יודעים מי הבבונים האמיתיים, ואנו יודעים שהפלתם ראש ממשלה. עשיתם פשע, תירשמו בדפי ההיסטוריה כאלו שהפילו ראש ממשלה על עלילת דם. תיק 4000, בדיחה ושום דבר, קשקוש מקושקש. לא יהיה דבר אחד שנתניהו יעשה ויגידו שהוא טוב". 

בתגובה, השיב בן: "בסופו של יום, הקואליציה מכילה את כל הדעות, ואם איילת שקד אומרת שלא תוקם מדינה פלסטינית, יש בממשלה לא מעט אנשים שחושבים אחרת ואני מצפה מהם להגיד זאת. כנראה שהתקציב יעבור. הסקרים לא מעניינים אף אחד חוץ ממך ומעוד כמה אנשים". 

עוד אמר כי "דבריך הם מצעד של שטויות. האשמת אותי כמעט ברצח עם. לא קראתי לאף אחד בבונים. לפעמים הבורות טובה יותר מהרשעות. תפסיק עם הנאומים של 'אני מקלל אותך', תכיל את זה. תדבר עם החברים שלך ככה, עם המשפחה שלך. בור, טיפש, הבלים, תרגיע. בנאומי הפתיחה שלך שפכת עליי גל של האשמות, אתה רוצה שנדלג על היום? אני לא מבין מה אתה רוצה". 

סייעה בהכנת האייטם: מיכל קדוש, 103fm