סטס קרקובסקי, אחיו של ולרי קרקובסקי שנפטר מדימום מוחי לאחר שצרך סם מסוג נייס גאי, שוחח הבוקר (שני) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM וסיפר להם על הימים שקדמו למותו של אחיו: "הלכתי לדירה שלו, כי זו בעצם דירה לי ויש לי את המפתח. ראיתי מזרן עם דם, אז הגשתי תלונה שהוא נעדר, חצי שעה אחר כך מצאו אותו ברמב"ם בטיפול נמרץ".

סטס הוסיף כי יום קודם לכן, אחיו התקשר אליו והתלונן על כאבים בגוף. "אמרתי לו שילך לבית החולים, הוא אמר בסדר, יום לאחר מכן אמא שלי מתקשרת אלי ואומרת לי בערב שלא מצליחים לאתר אותו", טען.

כשנשאל אם ידע על השימוש של אחיו בסם הנייס גאי השיב קרקובסקי כי "ידעתי שהוא משתמש במשהו. רק אחרי שנכנס לבית חולים, דיברתי עם אשתו והיא אמרה לי. גם בבית חולים לא ידעו ממה זה. אחרי שדיברתי עם אשתו אמרתי לרופאים שזה יכול להיות נייס גאי, הרופאה אמרה שיש לו דימום מוחי וקרישת דם וזהו, רוב הסיכויים שהוא הולך למות".

למרות זאת, אחיו של הנפטר הבהיר כי אין בו כעס על המקרה: "לא כועס על אף אחד. רק חבל לי שמוכרים את זה בכל צרכנייה ובכל מכולת. אין לי מושג ממי הוא קנה, אי אפשר גם להגיד במאה אחוז שמזה הוא מת".

לסיום, הוא ביקש להעביר את המסר לציבור, על הסכנה שבשימוש בנייס גאי: "אל תשתמשו בזה. חבל, חבל על ההורים שלכם, חבל על הבריאות שלכם. בסופו של דבר, זה יכול להיגמר ברע".

סייעה בעריכת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm