משפחתו של איציק סעידיאן הודיעה היום (רביעי) כי חלה החמרה במצבו של לוחם צה"ל שנפצע אנושות לאחר שהצית עצמו באגף השיקום של משרד הביטחון. זאת, לאחר שבשבועות האחרונים חל שיפור במצבו והוא שב להכרה, שוחח עם משפחתו ואף קיבל אורחים ביחידת הכוויות הלאומית בבית החולים שיבא שבתל השומר, שם הוא מאושפז.

מהמשפחה נמסר: "חלה החמרה במצבו של החייל, גיבור ישראל, איציק סעידיאן. המשפחה מבקשת לחדול מביקורים בעת הזו ומעם ישראל להתפלל לרפואתו של יצחק חיים בן לידה".

אבי סעידיאן, אחיו של איציק, אמר בגל"צ: "הביקורים האלה הכבידו עליו. ברור שהרצון טוב והוא התרגש מהמחווה, אבל הוא מתאמץ בכל מילה וזה מכביד עליו. אני מקווה מאוד שזה לא משהו רציני. הוא ממשיך לקבל טיפול ואנחנו מבקשים בחודש הקרוב לא להגיע בכלל לבקר במחלקה ולהפסיק עם הטלפונים. אין לו מערכת חיסונית והוא עדיין מוגדר בסכנת חיים״.

כאמור, בשבועות האחרונים הרופאים החלו להוריד את מינון תרופות ההרדמה של סעידיאן והוא החל בתהליכי התעוררות, פקח את עיניו והגיב לסביבתו. הוא אף שוחח עם בני משפחתו וקיבל ביקורים בבית החולים. לצד זאת, מצבו של סעידיאן מוגדר קשה והוא ימשיך בטיפול ביחידת הכוויות הלאומית בשיבא.