רוכב אופניים בן 35 (ככל הנראה נתין זר מהודו), נהרג היום (שבת) לאחר שנפגע מרכב בכביש 34, סמוך לנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו. 

שוטרים שהגיעו למקום עיכבו את נהג הרכב הפוגע ונפתחה חקירה בידי בוחן תאונות דרכים ממרחב הנגב, ממנה עולה חשד ראשוני כי רוכב האופניים רכב על נתיב הנסיעה הימני במקום, ללא תאורת כביש וללא אמצעי תאורה או מחזירי אור על אופניו.

פרמדיק מד"א אופיר כץ סיפר: "ראינו על הכביש ג'יפ ובמרחק 30 מטר בשולי הכביש שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, עם חבלה רב מערכתית קשה. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. נהג הרכב, גבר בשנות העשרים, לא נזקק לטיפול".

מאוחר יותר נפצע גבר בן 32 באורח קשה וגבר בן 30 נפצע קל כאשר האופנוע עליו רכבו השניים התנגש בעמוד בדרך בן צבי פינת רחוב תל גיבורים בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים "וולפסון" בחולון. 

זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)
זירת התאונה בתל אביב (צילום: תיעוד מבצעי מד''א)

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א, יוסף כורדי ויוסף נהון סיפרו: "הפצוע שסבל מחבלת ראש מדממת קשה שכב על המדרכה סמוך לעמוד והפצוע השני שסבל מחבלות בגפיים התהלך בזירה. ביצענו בדיקות רפואיות ומיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן חמצן. הכנסנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים".