שדר הרדיו הוותיק דידי הררי הפך היום (ראשון) לסבא בפעם השלישית בחייו. לראשונה, לאחר שני נכדים, נולדה להררי נכדה מביתו מאיה. בשיחה עם אריה אלדד ובן כספית, בתוכניתם ברדיו 103FM, סיפר הררי בהתרגשות: "סוף סוף משהו שאני מכיר ויודע מה עושים איתו – בת". 

מיד לאחר מכן סיפר הררי איך התרחשה הלידה הבוקר, שלב אחרי שלב: "זה התחיל בחמש בבוקר, מאיה אמרה שהיא חושבת שירדו לה המים כשהיא מסתובבת בתוך חצי בריכה". בהמשך סיפר הררי: הגענו למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. במחלקת היולדות יש באוויר אושר. באחיות, במיילדות וברופאים – אנשים שמייצרים חיים זה אושר אחרי לגמרי". 

הררי סיפר בהתרגשות כי הוא רואה באירוע סגירת מעגל, מאחר שבאותו בית חולים העביר חלק לא מבוטל מן הזמן יחד עם אשתו מירית ז"ל שנפטרה ממחלת הסרטן בשנה שעברה: "במרכז הרפואי מאיר היינו עם מירית כשחשפו את המחלה ופה מאיה ילדה את הבת שלה שנה אחרי. זה היה מדהים היינו בחדר, עוד לא היה בטוח כמה אז היא אמרה לי ללכת לשדר. אמרתי לה "אם אני אלך לשדר ואדע שפספסתי את הלידה אני לא אסלח לעצמי על זה". 



כשנשאל, מדוע למה שלא "הרון הרון" יהיה בתורנות במקומו, השיב הררי בצחוק: "רציתי שהילדה תצא נורמלית, בלי שוק מהסוג הזה שהיא תרצה לחזור לבטן של אמא. אני מסתכל על היצור הזה ואומר 'זה הגיוני שאני כבר אוהב אותה כל כך?' חוץ מלעשות פרצופים שהיא עושה אבל כבר אתה מרגיש גל של אהבה בתוכך שהוא לא ברור".