פעוטה כבת שנתיים נהרגה מפגיעת רכב ביישוב חורה שבדרום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום, איתרו אותה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה ונאלצו לקבוע את מותה. המשטרה יחד עם בוחן תאונות דרכים פתחו בחקירת האירוע. 

פראמדיק מד"א סעיד אלאפינש סיפר: "כשהגענו למרפאה חברנו לצוות הרפואי. הפעוטה שכבה בחדר הטיפולים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".


לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים,  מתחילת שנת 2021 נהרגו בתאונות דרכים 40 ילדים, מתוכם 11 ילדים מהחברה הבדואית. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים מסרה: "ילדים בחברה הבדואית נמצאים בסיכון גבוה לתמותה בתאונה יותר מכל ילד אחר בישראל. זוהי לא גזירת גורל".

"את מרבית תאונות הילדים ניתן למנוע באמצעות אימוץ  התנהגות בטוחה והתאמת התשתיות. בשנים האחרונות ארגון בטרם פועל רבות בחברה הבדואית יחד עם הרשות לפיתוח חברתי כלכלי בחברה הבדואית וארגונים חברתיים ועסקיים רבים במטרה להעלות מודעות להתנהגות בטוחה. למרות הצלחת הפרויקטים בשינוי התנהגות, זה לא מספיק ונדרשת השקעה אמיתית בתשתיות והרחבת ההשקעה בהסברה ובחינוך לבטיחות", הוסיפה.