יו"ר האופוזיציה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו חוגג היום (חמישי) את יום הולדתו ה-72. וכמיטב המסורת, חברי הכנסת של הליכוד ואנשים בולטים בגוש הימין פנו לרשתות החברתיות על מנת לברך את חתן השמחה.

הראשונים לברך היו חבר הכנסת שלמה קרעי והשרה לשעבר מירי רגב, שהעלו כבר אמש לעמודיהם בטוויטר ברכות לנתניהו.  קרעי כתב: "קראתי לבת שנולדה לי בשם "אשכר" - מתנה, מתוך פרק עב (יום הולדת 72) בתהלים: "לשלמה אלוקים משפטיך למלך תן... מלכי שבא וסבא *אשכר* יקריבו. בשמאל, שמקנאים באהבה שלנו אליך, היו בטח שואלים: "מה היה אומר פרויד על זה שקרעי קרא לבת שלו בשם שהוא בגימטריה נתניהו - 521".

רגב הסתפקה בתמונה מחדר סיעת הליכוד לצד נתניהו ורעייתו שרה, וכתבה "בחגיגות יום ההולדת ה-72 של בנימין נתניהו. בעזרת השם נחזור בגדול". 

עיתונאי חדשות 13, אבישי בן חיים, העלה גם הוא ברכה ורשם: "יום הולדת ל״אהוב העם״. זו תופעה חברתית-פוליטית שההגמוניה לא מבינה, מאז בגין לא היה סיפור אהבה כזה. (או שבעצם ההגמוניה כן מבינה, מבינה היטב. מבינה שרק מנהיג מהסוג הזה יכול לאיים על הגמוניותה, ולכן רודפת אותו ורוצה להגביל את זכות הבחירה הדמוקרטית של העם. להגביל את הדמוקרטיה)".

חבר הכנסת דודי אמסלם הוסיף ברכה משל עצמו: "מנהיג עתיר זכויות, מדינאי בחסד, ראש הממשלה הכי גדול שהיה פה, בפער. מאחל לבנימין נתניהו עוד שנים רבות בעשייה הציבורית, בראש המחנה הלאומי למען עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל. יום הולדת שמח, רק בריאות איתנה ובשורות טובות".

ברכה נוספת הגיעה מתחום המוזיקה, כאשר המלחין עדי לאון פרסם ברכה באינסטרם: "היום יום הולדתו של האיש המוכשר והאהוב. מה אתם מאחלים לו?", כשהוא מוסיף את תמונתו של יו"ר הליכוד.

 

גם חברת הכנסת קטי שטרית בירכה במהלך החגיגות בחדר הסיעה: "יום הולדת שמח ראש הממשלה לשעבר ולעתיד בעז"ה ידידי מר בנימין נתניהו. אני מאחלת לך בריאות איתנה, אושר והמון נחת.שתמשיך במשימת חייך למען העם והארץ הזאת ושיהיו לך הכוחות להתמיד ולהיות נאמן לערכיך שהביאו אותך להיות אחד מהמנהיגים המוערכים בעולם, קל וחומר כאן בישראל. מזל טוב איש יקר".