אירוע הגיבוש של הקוליאציה נערך היום (שישי), במודיעין לאחר שהחליטו לא לדחות אותו למרות היעדרותם של חברי מפלגת רע"ם, בשל יום הזיכרון לטבח בכפר קאסם. עוד קודם תכננו המפלגות לערוך את האירוע במועדון "הגריי" ביהוד, אך בשל תלונות של חברי כנסת דתיים על היעדר כשרות במקום, האירוע נערך באולמי "האחוזה" במודיעין.

אורח נוסף שנכח באירוע, היה הסטאנדפיסט אדיר מילר שלא חסך מחברי הכנסת והשרים בדיחות על חשבונם. בפתיחה, הגיש מילר לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין שקית מסמכים וביקש להעביר אותה לאלעזר שטרן על מנת לגרוס אותם, זאת על רקע הסערה שנוצרה סביב הטענה כי גרס תלונות על הטרדות מיניות.

אלעזר שטרן (צילום: מרק ישראל סלם)
אלעזר שטרן (צילום: מרק ישראל סלם)

בהמשך, מילר התלוצץ על חוק תקציב המדינה שעלוי לעלות בקרוב לקריאה שנייה ושלישית במליאה, ואמר: "אם מישהו היה לוחש לי לפני כמה שנים שעליי, אדיר הקטן מחולון, על הכתפיים שלי תקציב המדינה. אני יודע להצחיק לא לגבש. איך מגבשים".

אדיר מילר סיפר, כי סירב לקחת את שר התקשורת יועז הנדל לסיור במשרדי קשת, וזאת כי "לידו הוא סתם עוד גבר רגיל". עוד הוסיף מילר כי יאיר לפיד היה הגבר הכי יפה בפוליטיקה עד שהנדל נכנס לזירה. גם שר האוצר אביגדור ליברמן לא יצא נקי בהופעתו של מילר שאמר: "הזהירו אותו לא לצחוק על ליברמן כי ישר אפשר לקבל כדור. אחד הדברים שהכי מפחידים אומן יותר מאיראן זה לנסות להצחיק את איווט".

בהמשך פנה מילר לשר הביטחון, בני גנץ, ואמר: "איך נתת לחילי טרופר לנהל מו״מ קואליציוני? הבן אדם נתן בחינם את הכליה שלו, הוא יכול לנהל מו״מ?", כמו כן, בעקבות היעדרותם של חברי מפלגת רע"מ, אמר מילר כי "בארה"ב תמיד מישהו מהקואליציה נשאר מחוץ לאירוע, כמו בסרטים, למקרה של פצצת אטום שהוא יחליף את השלטון. אם פתאום תנחת פה פצצה, מי יהיה ראש הממשלה? מנסור עבאס".