"מוזיקה מחברת בין אנשים", מסבירה ד"ר אדווה ביטון, אמה של אדל ז"ל, שנפגעה אנושות בפיגוע ב־2013 ומתה שנתיים מאוחר יותר בגיל 4 בלבד.

בשיחה עם "מעריב" הסבירה ביטון כי היא מבקשת להנציח את זכר בתה הקטנה במסגרת פרויקט מוזיקלי וטיפולי. סיפורה של אדל הקטנה זעזע את המדינה. בחודש מרץ לפני כשמונה שנים הרכב שבו נהגה אמה נרגם באבנים בעת שהשתיים נסעו בכביש חוצה שומרון.

כתוצאה מההתקפה, התנגשה המכונית במשאית ואדל נפצעה באורח אנוש. לאחר מאבק עיקש, נפטרה הילדה ב־2015 כתוצאה מסיבוכים של דלקת ריאות. זמן קצר לאחר מותה הטרגי של בתה, הקימה ביטון את עמותת אדל במטרה לסייע למשפחות שמתמודדות עם אובדן יקיריהן ללא סיוע ממשלתי.

אדל ביטון ז''ל ואחיה (צילום: באדיבות המשפחה)
אדל ביטון ז''ל ואחיה (צילום: באדיבות המשפחה)

"בחרתי בחיים ובחרתי לתת לעוד אנשים תקווה", מספרת ביטון, שהחליטה לנסוע ברחבי המדינה במשאית שתיקרא "הבית של אדל" ותעניק תמיכה ומעטפת רגשית למשפחות שאיבדו את יקיריהן בתאונה, מחלה או אסונות אחרים ואינן מוכרות על ידי משרד הביטחון.

לשם כך מבקשת משפחתה של ביטון את הסיוע הכלכלי של הציבור. "אנחנו נמצאים בעיצומה של השלמת הפרויקט וזקוקים לעזרה על מנת להשלים את המשימה החשובה הזו. אנחנו נשמח לקבל סיוע כמו ציוד מולטימדיה וסאונד. במהלך החודשיים הקרובים תעלה על הכביש המשאית הטיפולית וזו תהיה משאית שהולכת לעשות רק טוב".

"אני זקוקה לרישיון ואני מחפשת בית ספר ללימוד נהיגה שיהיה מעוניין לקחת חלק בפרויקט ויעזור לי בכך. תנו ללב של אדל להמשיך לשיר", היא מוסיפה בפנייה נרגשת לתורמים.

ניתן להעניק תרומות למשפחת ביטון באמצעות פייבוקס או באתר www.adele.org.il/product/donate. עוד ניתן לבצע העברה בנקאית באמצעות בנק מזרחי טפחות, סניף עתיד, מספר חשבון 228359, ע"ש עמותת אד"ל (אני דואג לאחר).