במהלך הימים האחרונים הוצפה הרשות השנייה בעשרות פניות של צופים שהתלוננו על דבריה של מגישת חדשות 12 דנה וייס שאמרה בשידור כי ה"ביביזם" הוא "וולגריות וחוסר כבוד לממלכתיות". תשובתה של הרשות הייתה כי מדובר בדברים לגיטימיים הנאמרים המסגרת חופש הביטוי. נציב תלונות הציבור ברשת, דוד רגב, הסביר זאת הבוקר (ראשון) בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. בהמשך, שיתף כי החלו להגיע ללשכתו תלונות נגד המופע של ליאור שליין באולפן שישי. 

בפתח דבריו, הסביר רגב כי דבריה של וייס נאמרו במסגת תפקידה כפרשנית. "אני לא נכנס לתוך המושג הזה אם יש או אין דבר כזה", קבע. "הדברים נאמרו, אותה מילה נאמרה במסגרת חופש הביטוי דנה וייס ביקשה לפרש צורת שלטון מסוימת שמרוכזת סביב אדם אחד", הוסיף.  

רגב המשיך והסביר כי להשקפתו המקצועית וייס ביטאה הגדרה במהלך השידור, אותה ביקשה לפרשן לפי הבנתה ושיקול דעתה. "אם נלך להיסטוריה, יש תקופות שלטון כאלו ואחרות בארץ ובעולם שתויגו לאותם אנשים שעמדו בראש אותו שלטון", הוסיף רגב. עוד אמר כי לא מדובר בפעם הראשונה שבה וייס השתמשה במושג "ביביזם".

בהמשך, חשף רגב מהיכן הגיעו רוב התגובות נגד וייס: "התגובות הן בעיקר של מן הסתם אנשי ליכוד, תומכי ליכוד". רגב הוסיף: "לקחו את זה אישית, מה שניסיתי להסביר במענה שנתתי שהמונח הזה לא היה כלפיהם. היא ביקשה לתאר צורת שלטון מסוימת ולא באה ואמרה שכל מי שתמך בביבי ובליכוד הוא למעשה וולגרי. היא בידלה את זה לצערי רוב הפונים לא בדיוק קלטו".

עוד הסביר רגב כי בתשובתו לתלונות הצפוים הוא ניסה ליצור הבדל בין הפרשנות של וייס על השלטון לבין תחושתם האישית. רגב אמר כי בדבריה, וייס ניסתה להסביר שהיא מתכוונת לצורת שלטון ולא לכולם. יחד עם זאת, אמר רגב כי עדיין הייתה לו ביקורת על הסגנון: "הייתה לי ביקורת על המשך דבריה, כשהיא דיברה על וולגריות ומילים מן הסוג הזה העברתי הערה כי אני חושב שהיה מקום להביע את הדברים בצורה שונה עם מילים פחות פוגעניות".

כנשאל מה דעתו על כך שבמהדורת "אולפן שישי" האחרונה, ליאור שליין, בן זוגה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, הופיע כפרשן, השיב רגב: "אני מניח שתהיה לי עבודה הבוקר. מתחילו להגיע תלונות". עוד פירט ואמר כי מן התלונות הראשונת שהתקבלו עולה כי קיים כעס מצד צופים כנגד האמירות של שליין שנאמרו במהלך השידור. עוד אמר כי "היו גם ביקורות על 'למה מביאים מהימין או מהשמאל'".

כשנשאל, האם קיימת בעיה אתית שבן זוגה של שרה בממשלה מגיע למהדורת חדשות על תקן של פרשן, השיב רגב: "הדברים האלה צריכים להיבדק. ייתכן ויש נראות מעט בעייתית. הדברים צריכים להיבדק לעומק". 

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm