לצד הפגיעה האנושה בפרטיות המשתמשים, נרשם גם נזק כלכלי כבד בתחום חיי הלילה בעקבות מתקפת הסייבר על חברת האינטרנט הישראלית Cyberserve בסוף השבוע. באטרף, אחד מקורבנות ההתקפה, נוסף לפלטפורמת ההיכרויות - מתנהלת גם מכירת כרטיסים עבור אירועי הקהילה הגאה. כך למשל, במסיבה בתל אביב בה השתתפו ביום שישי יותר מאלף בליינים - הכרטיסים שנרכשו לא נסרקו, והמכירה עצמה אף הופסקה שעות קודם, מועד השבתת האתר, בדיוק בשעות השיא. 

ח׳, מפיק בכיר בקהילה הגאה שביקש להישאר בעילום שם, זועם: "מדובר כאן במחדל אבטחה חמור במיוחד שמשפיע על הכיס של כולנו. נגרם לי נזק שמוערך בעשרות אלפי שקלים על היעדר פיקוח על כניסת מבלים, מצד אחד, ואי מכירת כרטיסים מצד שני. ביום שאחרי האירוע - מישהו יצטרך לפצות אותנו כספית. מה שמכעיס זה שאטרף גם לא משקפים לנו מתי הפרצה תסתיים, אם בכלל. אני מודה שאני בספק שאוכל להמשיך לעבוד עם האתר באותה הדרך".

"אני גולש באפליקציה וקונה משם את כל הכרטיסים שלי למסיבות ולמופעים", מספר א', משתמש באטרף והומו בארון. "מעבר לחלק המטריד שתמונות אינטימיות והתכתבויות מיניות יגיעו לסביבה שלי, בסוף גם מדובר בכל פרטי האשראי שלי, מוצלבים עם מידע כמו תעודת זהות, כתובות ועוד. אני לא רוצה לדמיין לאיזה ידיים זה עלול ליפול ומה יכול לקרות".

כאמור, קבוצת ההאקרים Black Shadow, הפועלת ככל הנראה מטעם הממשל באיראן, ואחראית למתקפת הסייבר על חברת הביטוח שירביט בדצמבר האחרון, הדליפה בשבת האחרונה פרטים של אלפי ישראלים לאחר שהצליחה לפרוץ, לטענתה, למאגר המידע של Cyberserve, חברה לבנייה ואחסון אתרים. בין האתרים שנפרצו אתר "אטרף", אתר היכרויות להט"ב, דבר שמעורר חשש בקרב המשתמשים.