העדויות נגד גל אוחובוסקי ממשיכות להיחשף. צעיר בשם יותם הכהן סיפר היום (שלישי) בראיון בחדשות 12 על סיטואציה אינטימית בעייתית שחווה עם נשיא ארגון הנוער הגאה. הכהן אמר כי "לי ולגל אוחובסקי יצא להיפגש בסיטואציות אינטימיות, הבהרתי לו שאני לא מעוניין להמשיך את מה שקורה. הוא ניצל את חוסר הנעימות שלי ואת העובדה שמדובר בגל אוחובסקי כדי להמשיך את מה שקורה". 

הכהן המשיך וחשף כי "הוא יצר סיטואציה בה הייתי צריך לעצור הכול כדי להגיד לו 'די זה לא נעים לי מה שאתה עושה'. אחרי שדיברתי עם אנשים הבנתי שאני לא היחידי שחווה את זה. אמרו לי: 'כן זה דבר שידוע שקורה, אתה לא הראשון'. רציתי נורא לספר על זה אבל לא רציתי לפתוח חזית מולו". 

בפוסט שפרסם הכהן בפייסבוק ביקש להדגיש כי "מה שקרה בינינו בפירוש לא נכנס תחת ההגדרות של 'אונס' או 'תקיפה'. לא חושב שהייתי יכול להאשים אותו בכלום בבית משפט. אבל הסיטואציה הייתה לי מאוד לא נעימה". 

כזכור, אתמול פורסם תחקיר בכאן 11, שחשף עדויות לפיהן אוחובסקי כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה, הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק, וכן במקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה לכאורה.