תקציב המדינה לשנים 2021 ו-2022 אושר בכנסת לאחר שלוש שנים וחצי, וסופסוף נראה כי הממשלה תזכה למעט שקט ויציבות. שדרני 103FM בן כספית וינון מגל התייחסו לאישור התקציב וסקרו בפתח תוכניתם הבוקר (ראשון) את המתרחש ברחבי המדינה, וכהרגלם בקודש, התעמתו בשידור חי.

לאחר שיחה קצרה על מנהגי השבת של השניים, תהה כספית מדוע מגל לבש חג. מגל השיב: "יש פה חגיגות שבאמת יוצאות מגדר הרגיל, אז אנו חוגגים כולנו. עשרות אלפי אנשים יצאו לרחובות והחלו לרקוד, מאז 1948 לא ראינו כאלה מראות". על רפורמת הכשרות אמר: "אין לכם מושג מה הרפורמה הזו אומרת, אך אם יהיו פחות החמרות אתם בעד". 

בתגובה השיב כספית: "לא רק שנתניהו הפך את עניין התקציב למותרות, אלא גם כשסוף סוף הוקמה ממשלה, אתם מגחיכים את זה. אני מבין שלא סתם עבר תקציב, אלא תקציב מצוין. אחרי שייבבנו על החד פעמי, מתברר שהחרדים משלמים הרבה פחות מאיתנו בסופר. יש פה שני יקומים. אז חתכו להם את החד פעמי, תרחצו כלים, זה יותר זול". 

בהמשך, שוחחו השניים על סערת הכספים הקואליציוניים. מגל זעם על שר החוץ יאיר לפיד: "ללפיד יש תפקיד זוטר, הוא כולה שר החוץ, אז אין לו יכולת לשלוט על העברת הכספים הקואליציוניים בקואליציה. זה קוריוז". 

ומה חשב כספית על הדברים? הוא הציע לו להתחיל להתרגל לטייטל החדש שעתיד להיות ללפיד - ראש הממשלה הבא של ישראל. לאחר מכן התייחס ל סערת פתיחת הקונסוליה האמריקאית במזרח ירושלים, והבהיר: "לאמריקאים יש נציגות ברמאללה, זה לא יעזור. כל מה שאני אומר זה עובדות. אם האמריקאים יקימו קונסוליה במזרח ירושלים, זו לא התפתחות של ממשלת בנט. הקונסוליה הייתה קיימת 200 שנה". 

סייעה בהכנסת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM