אברהם סנדק, אביו של הנער אהוביה ז"ל שנהרג לאחר שרכבו התהפך בתום מרדף משטרתי לפני כשנה, שוחח הבוקר (שני) עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM וסיפר על ההפגנות שנערכות בימים האחרונים, בגנות חלקה של המשטרה בפרשה. "הגענו כדי למחות כל פעם מחדש על המצב ההזוי הזה, שיש פה כתם על היושר של המשטרה וזה פוגע בכל הציבור הישראלי", אמר.

"צריך לתת גב לשוטרים עד גבול נכון והוא לא רחוק מדי. משתמשים בכלי ניגוח כשיש ברכב אנשים עם נשקים, השוטרים השתמשו בכלי שהוא לא רלוונטי", הוסיף.

לדבריו, בנו היה מתחת לרכב 40 דקות, "ואף שוטר לא חשב לבדוק האם יש מישהו מתחת, שוטר אמור להיות הדמות האחראית באירוע, ואם הוא רואה לפניו נערים הוא לא משליך את האחריות עליהם".

"אולי היו יכולים להציל את הבן שלי. בואו לא ניתן לציבוריות שלנו להמשיך להידרדר למקומות שאליה היא מגיעה. הכל מתחיל מכל אדם ברמה האישית", הוסיף.

בסיום דבריו, הבהיר אברהם: "אני בהחלט מצפה לחיות במדינה שגם אם יש נער שתפס לעצמו כיוון אידאליסטי ומתנהג בצורות שלא מקובלות למדינה, שינהגו בו בהתאם. לא יכול להיות ששוטר ייקח את החוק לידיים ויהפוך להיות התליין. ניגוח זה מאוד דומה לירי ברכב שלפניך". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm