בית המשפט השלום בבאר שבע האריך אמש את מעצרו של רוני שומוב החשוד ברצח בת זוגו, בשישה ימים. במשטרה מייחסים לשומוב עבירת גרימת מוות של הצעירה בת ה-18 בדירתו אמש בעיר הדרומית. ימית בן הרוש, בת דודתה של הצעירה, שוחחה הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לדברים: "היא הייתה ילדה מהממת שפשוט התאהבה בגבר הלא נכון".

"המשפחה הזהירה אותה כמה פעמים לא להתקרב אליו, הם ידעו את העבר שלו. ביום חמישי האחרון היא קיבלה ממנו שיחת טלפון, אנחנו לא יודעים מה היה בשיחת הטלפון שהיא פשוט השתגעה בבית. במקרה חברה שלה הייתה איתה ולא נתנו לה לצאת מהבית, היא ואמא תפסו אותה, נעלו את הדלת ואמרו לה את לא יוצאת את לא נוסעת אליו אין לך מה לעשות איתו".

לדבריה, במשך חצי השנה בה השניים היו בזוגיות היו מקרי אלימות, "המשפחה ידעה וניסתה למנוע. בגלל שלא נתנו לה לצאת מהבית ביום חמישי היא הזמינה משטרה, והשוטר אמר לאמא שלה שהיא מעל גיל 18 היא יכולה לעשות מה שהיא רוצה. אם השוטר היה בודק לפי תעודת זהות או משהו הוא היה מבין ויכל למנוע את זה". 

בן הרוש סיפרה כי שמעה על האירוע הקשה מדוד שלה: "ישבנו כל המשפחה וסיפרו לנו מה קרה. האבא סיפר שהוא היה גבר אלים, ושניסו למנוע ממנה לנסוע אליו". לטענתה, השניים לא היו בקשר לפחות שבוע לפני שיחת הטלפון: "לא יודעים מה היה בשיחה שגרמה לה להתפרע בבית וכנגד כל הסיכויים לנסוע אליו".

"בזמן שהיא הייתה אצלו ההורים התקשרו כל הזמן וביקשו שתחזור הביתה", הוסיפה, "ביום שישי הבנתי שהיה ביניהם ויכוח בבוקר שאחריו הכל הסתדר. הם עשו קניות, היא בישלה לשבת, שלחה תמונה של האוכל להורים ופה נגמר הקשר". 

בהמשך דבריה התייחסה להתנהלות המשטרה במקרה: "אף אחד לא בא לדבר עם המשפחה, אנחנו יודעים את כל המידע מהתקשורת. אף נציג משטרה לא הגיע למשפחה חוץ מלהגיד שהילדה נפטרה. זהו. לא עדכונים ושום דבר".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm