בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין עדיין שוהים בטורקיה לאחר שהסתבכו עם שלטונות המדינה, שעה שצילמו את הארמון של הנשיא הטורקי ארדואן במהלך חופשה. בכירים ישראלים אמרו אמש כי בירושלים גובר החשש שמעצרם של הישראלים בטורקיה הוא על רקע מדיני ולא תקרית קונסולרית גרידא. ראובן דיין, קרוב משפחה של נטלי אוקנין, סיפר הבוקר (ראשון) על תחושותיו בעקבות הדברים בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM

"אני מכיר אותם המון שנים. שניהם נהגי אוטובוס, וגם מופיעים בפרסומות של חברת 'אגד' בכל מדיה אפשרית", סיפר דיין. "ביום שלישי הם כבר נעלמו מהרדאר, ורק ביום חמישי הבנו שקרה משהו. משם התחיל תהליך שהוא קצת הזוי ולא מוכר, לא רק למשפחה. אף אחד לא הכיר סיטואציה כזו מבהילה. משם אנחנו חיים". 

על השתלשלות האירועים סיפר דיין, כי "אף אחד לא יודע מה ואיך. יש פה משפחה מאוד גדולה ומורחבת, אבל אני מסתכל דווקא על הילדים שלהם. נמצאות שם שתי ילדות גדולות עם ילד בן 5 עם צרכים מיוחדים, שמחכה לאמא שלו. המצב הוא לא קל ולא אידאלי, אנו לא יודעים מה צופן העתיד. לדעתי אנו לא מדברים פה על נושא משפטי. אנו מתפללים, צריכים פה ניסים. כל מי שיכול - תעזרו למשפחה הזאת. אני מבטיח שעם הכסף הם לא יטוסו חזרה לטורקיה, אני מתפלל שזה לא יגיע ל־20 יום".

בהמשך דבריו, התייחס לתגובות שקיבלו נטלי ומורדי לאחר שהתגלה שהביעו תמיכה בראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "גועל נפש, אנו לא נמצאים שם כי אנו לא עסוקים בכך. שכל אחד יעשה חשבון נפש עם עצמו לפני שהוא הולך לישון. אני רק מרחם על האנשים האלה. כל דבר שיגרום להבאת הזוג הזה, אנו נעשה, גם אם זה לפנות ל'רשימה המשותפת' או לשונאי ישראל. כל מילה שאנו אומרים יכולה להזיק, ודברים שאני לא מבין לאן יובילו, אני מעדיף לשמור לעצמי". 

בתוך כך, שירז בן הרוש, בתה של נטלי אוקנין, העלתה פוסט לחשבון הפייסבוק שלה, ובו הודתה לעם ישראל על התמיכה בה ובמשפחתה, וכתבה כי "בחלומות הכי נוראים לא חלמנו שמשהו כזה יכול לקרות, אני לא מאחלת לאף אחד להגיע למצב כזה של אי ודאות, של געגועים שלא נגמרים והם קשים, הכי קשים בעולם".

"אני לא מאחלת לאף ילד לא להצליח לדבר עם אמא שלו ולדעת אם היא בסדר או להעביר לה שמי שבבית בסדר", המשיכה בן הרוש. "תעזרו לי בבקשה לשתף את הפוסט הזה שיגיע הכי רחוק שאפשר, שהם יצליחו להגיע אליהם ולהעביר את המסר שלי להגיד לאמא שלי שכל מה שאני מבקשת ממנה הוא שתהיה חזקה ושתדע שאני דואגת לאחים שלי שאיתי בבית, שהמשפחה שלנו לא עוזבים אותנו גם לשנייה ואנחנו מחכים לה ולבעלה שיחזרו אלינו בריאים ושלמים בגוף ובנפש".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103FM