כתב חדשות רשת 13  לענייני החברה הערבית והצפון, עלי מוגרבי, עוכב היום (ראשון) לחצי שעה בטורקיה על ידי המשטרה המקומית, אחרי שצילם דיווח, ושוחרר. מוגרבי נשלח לטורקיה על מנת לסקר את פרשת מערצם של בני הזוג נטלי ומורדי אוקנין שנעצרו באיסטנבול, זאת לאחר שצילמו את הארמון של הנשיא הטורקי ארדואן במהלך חופשה.

בתוך כך, בכירים ישראלים אמרו אמש כי בירושלים גובר החשש שמעצרם של הישראלים בטורקיה הוא על רקע מדיני ולא תקרית קונסולרית גרידא, זאת לאחר שבית המשפט המקומי האריך את מעצרם עד תום ההליכים וייחס לשניים סעיף של חשד "לריגול פוליטי או צבאי". עורך הדין ניר יסלוביץ, המייצג את השניים, הגיע אתמול בשעות הבוקר לטורקיה זאת על מנת לטפל בסוגיה. 

"אני נמצא בקשר עם הגורמים הבכירים ביותר של משרד החוץ, ורוצה לשבח את המאמצים העילאיים שהם עושים ביחד איתי החל מאתמול ועד נכון לרגע זה ובכל רגע נתון שאני אהיה פה על מנת להוביל לשחרור המהיר", אמר עו"ד יסלוביץ בשיחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. 

זוג העצורים בטורקיה (צילום: אגד)
זוג העצורים בטורקיה (צילום: אגד)


המגישים שאלו את הפרקליט האם הוא אופטימי, והוא השיב: "לא הייתי מגיע לטורקיה אם לא הייתי חושב שאני יכול להצליח לעשות זאת, מאמין שאצליח להוביל לשחרורם מבית המעצר בקרוב". עוה"ד יסלוביץ הוסיף: "אני עובד גם באמצעות עו"ד מקומי שנוקט ביחס חברי כלפיי על מנת להצליח במשימה המשותפת שלנו. הוא מבין את הבעיה".