עיתונאי חדשות 13, ברוך קרא, הותקף אתמול בסמוך לבית המשפט המחוזי בירושלים, שם סיקר את הדיון במשפט נתניהו, כאשר אחת מתומכות נתניהו תקפה את קרא כשהטיחה מקל לראשו וגרמה לכך שהכיפה שלו נפלה אל הרצפה. רחל אברגיל שנכחה במקום ותועדה בסרטון התקיפה שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM. 

"הלכתי עם המקל, הוצאתי את הדגל עם המקל והתחלתי ללכת עם המקל, ובאמצע הדרך בחורה לקחה לי את אותו ואני בשוק שהיא לקחה אותו כי אני לא מכירה אותה והיא שהורידה לו את הכיפה", סיפרה. 

"אני לא מכירה אותה, תיארתי אותה אבל אני לא מכירה אותה לא יודעת את השם שלה בכלל", אמרה. כשנשאלה האם היא זו שתקפה את העיתונאי השיבה: "חס ושלום. זו הייתה אישה נמוכה עם קוקו שחומה בפנים שברוך הסתובב היא ברחה מאחורי הקהל".

בהמשך הריאיון פירטו בפניה המראיינים את הנראה בסרטון, וטענו כי רואים אותה מרימה את המקל ואת כיפתו נופלת: "לא לא. ברוך הסתובב אליי הוא ראה שאני בלי מקל, כי היא לקחה לי את המקל".

"אני בברוך לא אפגע בחיים, יש לי הכרת הטוב לברוך לפני 30 שנה. אני אישה חרדית, בחיים לא אוריד כיפה לאדם מהראש, אני עם כיסוי ראש בעצמי", הוסיפה.

היא הסבירה כי "לפני 30 שנה בערך נשרף הבית של הרב אייכלר, חשדו בילדים שלובשים ג'ינס. היה משפט, הרחיקו את הבן שלי לדימונה חודש ימים. וברוכי שיהיה בריא נסע עד דימונה אולי שלוש פעמים כדי לראיין את הבן שלי אז לי יש הכרת הטוב לבן אדם הזה, אני לא אעשה לו דבר כזה בחיים, בחיים. תיקחו את הסרטון ותעבירו לאט לאט. אני אוהבת את ברוכי לא מכבדת את המקצוע שלו אבל אוהבת אותו בגלל מה שעשה לבן".

כשנשאלה האם היא מוכנה להתנצל השיבה: "מה עשיתי? למה שאני אתנצל? מה עשיתי? למה שאני אתנצל? אני אישה חרדית גם אם ערבי ישים כיפה על הראש ואני לא אדע שהוא ערבי לא אוריד לו את הכיפה".

לדבריה, "תוקפים עיתונאים בפה, לא בידיים. יהיה לי משפט מחר אני לא הולכת ושיקנסו אותי אני לא מאמינה לבית המשפט ולאף אחד".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן/103fm