בפתח תוכניתם הבוקר (ראשון) התייחסו שדרני 103FM בן כספית וינון מגל ליום האלימות נגד נשים שצוין בשבוע שעבר. ינון התייחס לכך שהגיב לציוצו של דוד ורטהיים כי הוא נגד אלימות נשים, וכעת מוכן לשלם את המחיר, וכתב "אני דווקא בעד אלימות נגד נשים, אבל במידה".

בפתח דבריו, הסביר ינון: "הכל היה דאחקות, אבל כטבעם של דברים, עשו לי לינץ' באינטרנט. מדובר בערמות של כרותי אונה דפקטים, שיש שתי אפשרויות: או שהם באמת טיפשים כדי לחשוב שאני באמת בעד אלימות נגד נשים, ואני גם אצייץ את זה ביום מאבק נגד האלימות כלפי נשים. ויש אנשים שהם סתם שמאלנים, שכדרכם, מנצלים כל הזדמנות כדי לסתום למישהו את הפה, אז מחקתי את הציוץ כדי לא להיחסם".

כספית: "בסוף יוצא שכולם טיפשים. לי יצא להכיר אותך ואני הבנתי שזה בצחוק, אבל יש הרבה מאוד אנשים שלא מבינים".

מגל: "מה הם כל כך מטומטמים?"

כספית: "אני יכול להגיד לך בוודאות, שיש הרבה מאוד ביביסטים שבטוחים שבני הזוג נתניהו החזירו את הזוג אוקנין מטורקיה כי מישהו שתל ברשתות תמונה שהם מקבלים אותם במטוס".

מגל: "דיי נו זה דאחקה".

כספית: "התמונה היא דאחקה, אבל אני יכול להראות לך ביביסטים שאומרים 'התקשורת המנוולת מסתירה מי באמת החזיר אותם'".

מגל: "אז לא לספר בדיחות? מה הקטע?"

כספית: "תעשה מה שאתה רוצה, לי זה מספק את מנת הבידור. יש הרבה אנשים שלוקחים את זה ברצינות".

מגל: "אז אמרתי. מי שלקח את זה ברצינות הוא טיפש. אדוני או גברתי, אם חשבתם שאני באמת בעד אלימות נגד נשים וצייצתי את זה, אתם טיפשים".

כספית: "במקום לסגור את החזית אתה פותח אותה. בעולם שבו אחת כמו מירי רגב שפילסה את דרכה בדוברות, כולל דוברות ההתנתקות, וימנית ודתייה בערך כמוני, יכולה לקרוא למתן כהנא מתייוון ולרן בן ברק שונא ישראל. אז אנשים חושבים שינון מגל ביום המאבק באלימות נגד נשים, יש כאלו שיחשבו שזה חסר טעם".

מגל: "זה בדיוק אותם אלו שיריבו את קרב חייהם להשאיר את התוכנית 'היהודים באים', שצוחקת על הקדוש ברוך הוא. הם יהיו הראשונים שיגידו שזה חוש הומור. זה בדיוק אותם אלו שיגידו שזו בדיחת חסרת טעם. זה סתם שמאלנים שמנצלים הזדמנות".

כספית: "בוא נכווץ את הדיון. בדיחה או לא בדיחה, אתה הרי יודע שזה יעורר מהומה. אתה עושה את זה כהתרסה".

מגל: "אני עושה את זה כהטרלה. זו בדיוק אותה הטרלה שורטהיים עשה. כל אחד שמצייץ צריך לקחת את זה נורא בחומרה. איזה מהפכן אתה, בוא תגיד עוד הפעם באומץ לב דברים שמובנים מאליהם. זה פתטי ועל זה צחקנו. תגידו פעם אחת משהו מעניין. ברור שזה הומור קצה אבל מדובר פה בסאטירה".

כספית: "היהודים באים וארץ נהדרת זה סאטירה. אתה מתיימר להיות עיתונאי רציני, אני רואה אותך על שלטי חוצות וכמעט עושה תאונה. אתה מגיש, אתה טוען, אתה מתווכח, אתה לא יכול פעם ברבע שעה לדפוק יציאת סאטירה ואז להגיד שכולם טיפשים. אני מכיר באופן אישי את לילי בן עמי שאחותה נרצה על ידי בעלה, היא נפגעה מאוד מהציוץ הזה. ביום שבו יש בנינו אלפי קורבנות של אלימות מהסוג הזה, אתה צוחק על זה וזה פוגע באנשים".

מגל: "גם ללילי בן עמי יש פוזיציה פוליטית. אתה יודע כמה אנשים נפגעו מהבדיחות ביהודים באים או בארץ נהדרת?"

כספית: "כשזה בתוך סאטירה".

מגל: "אבל הפיד שלי הוא סאטירי. הוא מאוד הומוריסטי, סאטירי וציני".

כספית: "זה לא נכון. אתה מתיימר להיות עיתונאי רציני. אני לא חושב שהתוכנית הזו היא סאטירה וגם לא התוכניות האחרות שלך. אני מציע לך לצבוע בצבע אחר את הציוצים הסאטירים".

מגל: "זה מה שאני עושה לפעמים, מראש אני כותב שזו סאטירה".