גם הבוקר (שני) בחרו שדרני 103FM בן כספית וינון מגל לפתוח את תוכניתם בשיחה על יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. הפעם הסיבה לכך הייתה השקתו אמש של ערוץ 14, גלגולו הנוכחי של ערוץ 20. מגל עצמו, לצד אראל סג"ל, ראיין את נתניהו, בריאיון שלדברי מגל ניפק כותרות, בעוד כספית סבר אחרת.

"היה נחמד, אולפנים גדולים, נוצצים. באולפנים אנחנו הכי טובים בארץ, ובפרשנים ובמגישים...", הרעיף מגל תשבוחות על הערוץ החדש. כספית אמר בתגובה: "היו המון המון תקלות".

ינון: "שמח שהסתכלת".

בן: "לא הסתכלתי".

ינון: "לא ראית את הריאיון עם ביבי?".

בן: "השתגעת? השתגעת? אני מעדיף להעמיס משאיות מלראות את זה. אני משתדל לא לעשות דברים שמעלים לי את לחץ הדם".

כספית טען כי לאורך השידור, לצד התקלות, נרשמו גם כמה בעיות באיזון העיתונאי. הוא אף כינה את הסקר ששידר הערוץ "סקר עד המדינה של הערוץ התועמלני". "נתניהו הוא לא ראש הממשלה, זה קרה לכם כמה פעמים לאורך הערב. לפי הפרשנות שלי, ואני הקטן, כל תכלית הריאיון הייתה כדי שיגיד שיש לו איומים על חייו", אמר.

ינון: "אז כן ראית את הריאיון?".

בן: "לא, היו עליו מלא ציוצים בטוויטר. כל אחד שעולה לריאיון בכל ערוץ חוטף שאלות קשות מאוד. עושים שם את המוות לקואליציה הנוכחית, שוחטים אותה".

ינון: "כמו ששאלו את בני גנץ איך הוא מצליח להישאר כל כך ממלכתי?"

בן: "הקטע שהכי הגניב אותי הוא שהוא אמר שכל הערוצים האחרים הם תעמולה, בעוד הקול זה קול אחד. 80 אחוז מהאנשים הם עיתונאים כמו שאני טייס חלל. בוא, נחכה לרייטינג".

ינון: "אתה באמת קורא ל'פינת הליטוף של עודד בן עמי' מקום ששואלים בו שאלות קשות? נו באמת, נו באמת, נו באמת".

בן: "תעשה לעצמך מנהג, תנסה אולי להקשיב לי".

ינון: "הקשבתי".

בן: "גם כשאתה מצטט אותי אתה עושה את זה לא נכון. אני לא אכנס כאן לביקורת טלוויזיה ועל אדם לגופו".

ינון: "פתאום אתה לא מדבר על אדם לגופו?"

בן: "על עיתונאים אני משתדל שלא".

ינון: "ואבישי בן חיים? וריקלין? וביסמוט?"

בן: "כשיש לי ביקורת אני מטפל".

ינון: "אז מה ההבדל בין ביסמוט לבן עמי?"

בן: "הבחירות שלי הן שלי, לא שלך".

בהמשך השיחה התפתחה למקומות המוכרים כאשר נשאלה השאלה מי באמת הכשיר את רע"מ כשותפה לשלטון. כספית פנה למגל, ואמר: "אתם חבורה עלובה של שקרנים. תפסיקו לשקר כבר, אתם הכשרתם את רע"מ וסמוטריץ' הוא מי שמנע את הישיבה איתכם. אני לא מקלל, אני אומר אמת, אתם חבורה של שקרנים. סמוטריץ' אמר את זה בקולו".

ינון: "ונגיד שזה מה שהוא רצה? הוא לא ביצע. יש הבדל בין כוונה לבין מעשה".

בן: "זה כבר במסגרת הדברים שבאמת לא צריך להגיב להם. למה אני מגיב לכל דבר?"

ינון: "אין הבדל בין כוונה למעשה?"

בן: "לא, יקירי. אם סמוטריץ' לא היה עומד על שלו, זה היה קורה".

ינון: "יאללה תתקדם, זה שאתה מדבר על שקרים זה מעיד עליך".

גם בהקשר של הסכם קצא"א, שעליו דיבר נתניהו בריאיון אמש, טען כספית כי מדובר בשקר של ראש הממשלה לשעבר, שלו היה שותף המראיין מגל. "להגיד שיש ביטול עסקה עם האמירויות זה שקר. יש הבדל בין עסקה עם מדינה לעסקה עם חברה פרטית. נאמר שאין ולא תהיה כל פגיעה ביחסים בין המדינות אם העסקה תבוטל", אמר כספית, והוסיף: "אתם פשוט מדברים שטויות".

מגל הקניט את כספית, ותהה האם הוא פשוט מקנא בו שהוא מראיין את ראש הממשלה לשעבר. וכספית? הוא סיכם את השקת הערוץ במילים: "כל השידור אתמול - הנאה צרופה". ונזכיר, הוא לא צפה בו.