"לשמור על חברה חזקה": עמותת איל"ן, איגוד ישראלי לילדים נפגעים, פתחה את חגיגות שנת ה־70 לעמותה בהגשמת חלום לילדים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות חברי העמותה.

לבסיס תל נוף של חיל האוויר הגיעו 70 ילדים המתמודדים עם מוגבלויות פיזיות שונות והתארחו בטייסת של מטוסי קרב מדגם F-15. הילדים, שפגשו לראשונה בתא הטייס מקרוב, עלו על מדי צוות האוויר, שוחחו עם הטייסים, שמעו הרצאה על החיל ועל מטוסי F15 ממפקד הבסיס תא"ל עודד כהן, צפו בהמראת מטוס קרב ובמופע של להקת חיל האוויר, והגשימו חלום ליום אחד בנוכחות בני המשפחות, אנשי צוות אוויר וצוות קרקע מהחיל וראשי איל"ן.

ילדי איל''ן בטייסת הקרב (צילום: עמותת איל''ן)
ילדי איל''ן בטייסת הקרב (צילום: עמותת איל''ן)

יו"ר איל"ן אהוד רצאבי אמר: "אנחנו מתרגשים ומודים למפקד הבסיס ולצוות החיל על האירוח. החיל מטפח ומעצים צעירים והופך אותם לטייסים מצטיינים. איל"ן גם היא מעצימה, מחנכת ומלמדת את ציבור מטופליה כי השמיים הם הגבול. חובתנו לראות את ציבור האנשים עם מוגבלות כשווים בין שווים, לעזור ולתמרץ אותם ולמצות את יכולותיהם - וכך להפוך לחברה מתוקנת וטובה יותר".

מנכ"ל איל"ן בועז הרמן אמר לטייסי הקרב: "כדי לשמור על מדינה חזקה אנחנו צריכים טייסים מצוינים אבל גם חברה חזקה. אנחנו מצפים שתעזרו לנו להשקיע בילדים האלה כדי שיוכלו לטוס רחוק, לאן שהם רוצים".