בעקבות הריאיון שערך מוקדם יותר היום (רביעי) ניצב בדימוס אורי בר־לב, לשעבר מפקד מחוז דרום במשטרה, שהזהיר מהתדרדרות נוספת במצב, שעלולה להסתיים, לדבריו, בטבח, מגיש הרדיו והעיתונאי בן כספית בשידור בתוכניתו עם ינון מגל ב-103FM ואמר כי "לא יהיה פה טבח, לא צריך להכנס לפאניקה. צר לי על אורי בר לב".

"תפסיקו להפחיד אותנו, אנחנו חזקים אנחנו הרוב, מה שכן אנחנו צריכים להגן על המיעוטים", הוסיף. בתגובה אמר מגל כי "את האויב שלנו אנחנו צריכים להרתיע. אתה מפגין את הבעיה שלנו, מאז מלחמת ששת הימים, יש לנו התכווצות בשטח שזה סיני ואוסלו וגוש קטיף, הבעיה היא תודעתית אתה לא מבין את הבעיה".



בהמשך, התווכחו השניים על רקע הפגנת הימין שנערכה אמש ברחבת הבימה. "איבדנו את צדקת הדרך וההגנה אתמול לא הייתה של כהניטסטים וחרדליסטים", אמר מגל והוסיף כי "זו הייתה הפגנה של הציבור האמוני שהגיעו אנשים מהפריפריה והגיעו אנשים מהציונות הדתית, אפילו הסתובבו שם קצת חרדים. הגיעו לשם עם ישראל, הגוש התומך והגוש שמהבין איפה אנחנו נמצאים. זה הגוש שישבור על הגחלת".

בתגובה אמר כספית כי "אני שמח מאוד שאתה מלמד אותי מי צודק, צדקת הדרך, ערבים. בוא, אם תעבור על רשימת חברי הכנסת במפלגות המרכז, המרכז שמאל על דורותיהם, לא רק עכשיו שיש לך שם את בני גנץ - כולם לוחמים לדורותיהם. אם תסתכל על היחידות המובחרות תמצא שם גם את האנשים שחושבים שצדקת הדרך זה גם לשמור על עמוד השדרה המוסרי שלך".

"אפרופו הכיבושים - בכל פעם שכבשנו יותר מדי נחרבנו. כשנחש, ואני לא ממשיל אותנו לנחש, בולע דבר יותר מדי גדול הוא מת. אני לא חושב שצריך להקים פה מלכות ישראל השלישית, אני חושב שצריך להתנתק מכמה שיותר ערבים ולא מתוך זה שאני אוהב אותם. אני יודע בדיוק מי האויבים שלי, אני נלחם כל החיים ומנצח אותם. אני משפחתי וחבריי - כולם חושבים ככה, אמר

לדבריו, "זה שאתה מנסה לעשות, כל הבן גבירים הזה, זה כהניזם טהור. עקבתי על ההפגנה הזו, 1500-2000 איש זה כל מה שהצליחו להביא. פשוט כהניזם בהתגלמותו - זה מה שנהיה מהליכוד. 

מגל השיב ואמר כי "איזו בושה שכל איזו הפגנה של חמישה אנשים על גשר היו פותחים עם זה מהדורות. באים אלפי אנשים להפגנה נגד הממשלה הזו ובקושי משדרים את זה בטלוויזיה. איזו תקשורת בושה אתם זה לא ייאמן. אתה טועה, זה לא שאנחנו צריכים לשמור על המוסר שלנו, לא".

הפגנת הימין (צילום: אלישיב רקובסקי/TPS)
הפגנת הימין (צילום: אלישיב רקובסקי/TPS)


"אנחנו הפכנו להיות לא מוסריים. כי כשלוקחים לחקירה באזהרה ומחרימים את הנשק למי שמחסל מחבל זה לא מוסרי, מה שעושים פה ליהודים זה לא מוסרי. אתם לא מוסריים. הפכתם אותנו להיות עם לא מוסרי, זה הצבא הכי לא מוסרי בעולם, זה צבא שדואג לאויב שלו. בני גנץ מתגאה שהוא סיכן חיילי גולני כדי לשמור על אזרחים ערביים ברצועת עזה זה רמטכ"ל לא מוסרי", אמר.

"תרבות מתועבת של חוסר מוסר. איבדתם את הצפון - קודם כל מגינים על האזרחים, אחר כך על החיילים ואת האויב צריך לחסל במקום כל היום להתגונן ולחשוב שאנחנו מוסרים. זו הייתה ההפגנה אתמול", סיכם.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm