שוטרים הותקפו היום (חמישי) לאחר שהגיעו לבצע מעצר ברהט. במשטרת ישראל התקבל דיווח מתושב פזורת רהט כי אדם אחר, תושב המקום, גורם נזק לרכבו. השוטרים הגיעו למקום, ותוך ביצוע מעצרו של החשוד הותקפו.

בעקבות כך שני שוטרים נפצעו באורח קל ונזקקו לטיפול רפואי במרפאה המקומית. במקביל נעצרו ארבעה חשודים בתקיפת השוטרים.

מהמשטרה נמסר: "אנו פונים לציבור לדווח באופן מיידי למוקד 100 על כל מפגע בריונות או אלימות ולסייע במאבק הנחוש בפשיעה למען ביטחון הציבור ואיכות חייו"

ביום שני ערך ראש הממשלה נפתלי בנט סיור בדרום הארץ בצל העלייה בתקריות האלימות באיזור. במהלך הסיור אמר רה"מ, כי "מיום הקמת הממשלה הגדרנו את האלימות המשתוללת בחברה הערבית יעד לאומי. זה לא רק מילים. מדובר בחיי אדם. ביטחון אישי של תושבי הדרום שאבד. תגברנו כוחות. הקצינו תקציב גבוה מאוד. גיבשנו תוכנית לאומית ויחד פועלים בשטח. אנחנו עם הפנים קדימה".

עוד אמר בנט, כי "אני מגיע לכאן יחד עם חבריי השרים ובכירי המשטרה. שמענו הבוקר את הצרכים והקשיים של ראשי המועצות בדרום. הפשיעה במגזר הערבי היא לא של המגזר אלא של כולנו. אחרי שנים רבות של הזנחה שבהן הפשיעה הגיעה למימדים בלתי נסבלים אנחנו עוברים מהגנה להתקפה. שמחתי לשמוע מראשי הרשויות שהשינוי מורגש. קיבלנו פה מיליציות שפועלות ככמו במערב הפרוע. המסר לתושבי הדרום הוא שאנחנו כאן ולא נרפה. דין באר שבע ורהט כדין תל אביב. נמשיך לפעול עד שנחזיר את תחושת הביטחון לתושבי הדרום".