אחמד עמריה בן ה-22 מהכפר ח'וואלד נורה למוות היום (ראשון) ברחוב מקלף סמוך לצ'ק פוסט בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, בסופן נאלצו לקבוע את מותו. 

בתוך כך, המשטרה מבצעת סריקות אחר מבצעי העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. מבדיקה ראשונית עולה כי עמריה נורה ברכבו על ידי שני חשודים שהיו ברכב אחר אשר נצמד אליו. הוא כאמור נפצע באורח אנוש וצוות מד"א שהגיע למקום נאלץ בתום מספר ניסיונות החייאה לקבוע את מותו.  במשטרה מערכים כי מדובר בסכסוך בין משפחות עמריה למשפחת חלאדי. בשלב זה אין עצורים.

זירת האירוע בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)
זירת האירוע בחיפה (צילום: דוברות המשטרה)

אמש נקבע מותו של צעיר בן 18, תושב הפזורה הבדואית, שנורה למוות על ידי אלמונים בכביש סמוך לישוב להבים שבדרום. הצעיר פונה עצמית לבית החולים סורוקה, אולם שם נאצלו לקבוע את מותו.  במקביל לכך, ירי בוצע במהלך קטטה שפרצה בשכונה 8 ברהט. כוחות משטרה רבים שהוזעקו למקום, פיזרו את המעורבים ועצרו שני חשודים במעשה.

ביום שישי האחרון, באסם לוטפי אזבה סרחאן כבן ה-38 נמצא ירוי ברכב, בשכונת "צעירים" בנחף שבגליל. צוות מד"א הגיע לזירה ונאלץ לקבוע את מותו. כוחות משטרה של מרחב כנרת ומחוז צפון הגיעו לזירה והחלו לאסוף ממצאים. מדובר ככל הנראה בעבריין מוכר למשטרה, סוחר בנשק שנורה בתוך רכבו. מבדיקה ראשונית עלה כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין עבריינים.