המשטרה פתחה בחקירה אמש לאחר שרכבו של ראש עיריית טירת הכרמל, אריה טל, הוצת ונשרף כליל. הבוקר (שני) שוחח טל עם ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM והתייחס לדברים: "אני חושש לחיי אשתי, ילדי ונכדיי".

"אתמול בשעה שתיים וחצי בבוקר קיבלתי הודעה על שרפה ליד הבית שלי, לאחר מספר דקות הגיעה המשטרה לבדוק שהכל בסדר וגילו ששני רכבים נשרפו כליל", סיפר. 

כשנשאל אם הוא פוחד, אמר טל: "עברתי כל כך הרבה דברים בחיים שאני אישית לא פוחד, אבל חד משמעית אני כן פוחד על הילדים, הנכדים ואישתי שהם מודאגים ופוחדים. כבר לפני שלושה חודשים שמו לי אבטחה ברמה גבוהה".

"האירוע הזה הוא עלייה בדרגת האיום, אני פוחד שזה יעלה לדרגה נוספת של פגיעה בילדים ובנכדים", הוסיף. לדבריו, בשל האירוע הוצמדו אליו מאבטחים.

"הייתי בחקירה וכמובן שלא אוכל לפרט מה היה שם, אבל אני יכול לומר שלא ידעתי להגיד באופן חד משמעי מאיזה כיוון זה הגיע. אין דבר כזה אצלי התכופפת פעם אחת לגורם מסוים אתה אבוד, אם אתה מוביל קו אחד לאורך כל הדרך אין סטיות", הסביר. 

בסיום דבריו הודה על התמיכ שהוא מקבל: "החיבוק הגדול שאני מקבל מהתושבים, וגם מחברי כנסת ושרים - זה מה שנותן לי כוח להמשיך ולעבוד מעבר".