בפתח תוכניתם הבוקר (שלישי) התייחסו שדרני 103FM בן כספית וינון מגל לפרסום לפיו יו"ר האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו מסרב להחזיר מתנות שקיבל בתקופת כהונתו.

כספית: "כפי שאני פרסמתי לפני הרבה זמן התברר שעשרות על עשרות על עשרות של מתנות, חלקן יקרות וחלקן יקרות ברמה העקרונית לא חזרו. אתה שואל את עצמך לאיזה רמת טירוף המשפחה הזאת תגיע, שהרי הייתה כבר פרשת מתנות שנחלצתם ממנה בעור שיניכם בפעם הקודמת, כשהגברת הייתה צריכה לארוז. היה אחד רחום וחנון אליקיים רובינשטיין, אמר טוב הוא פרש מהחיים הפוליטיים, נעזוב את זה, והנה שוב".

מגל: "אני בעד שייקח את המתנות. הוא קיבל את זה מפוטין, יש לזה ערך סנטימנטלי ואני גם אומר את זה על בנט - שייקח את המתנות. כולם צדקנים וטהרנים כלפי אחרים, כשנותנים להם הטבת כולם מבסוטים. זה כמו הבדיחה על הישראלי שבא מלאך ואמר לו אני אתן לך מה שאתה רוצה, אבל אתן לשכן מולך כפול ממה שאני נותן לך, אז הוא אומר 'תוציא לי עין'. זה הסיפור, עינינו צרה באחרים כל הזמן. היה ראש ממשלה, קיבל מתנות, יש לזה ערך סנטימנטלי, פרגנו לבן אדם, יאללה שלכם".

כספית: "אתה רציני?".

מגל: "אני רציני לגמרי".

כספית: "אתה מבין שאתה מטיף להפרת חוק? אתה מבין שאין חיה כזאת? שאסור לו לקחת מתנה אחת?".

מגל: "אני חושב שזה חוק דבילי. זה הכל".

כספית: "אז תחזור לכנסת. אני מתחייב להצביע, לא חשוב באיזה מפלגה תרוץ, אני ארוץ בתור קולגה, תחזור לכנסת ותשנה את החוק".

מגל: "נודניקים תירגעו כבר, כל דבר".

כספית: "כשראש ממשלה מקבל מתנות, מתנה כראש ממשלה בצורה רשמית ולא רשמית - הוא צריך לשים אותה בחדר המתנות, היא לא שלו. המשפחה הזאת שיש בה כבר עבריינית אחת ונאשם אחד רוצה עוד עבירות ועוד פשעים? בבקשה, אתה תגן עליהם? אתה תשלם לעורכי הדין? מתברר שהוא יצטרך להחזיר גם את המענק. שיהיה להם בהצלחה עם החזרת המענק".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm