המגישה ענת דוידוב התייחסה בתוכניתה "איפה הכסף" ב-103FM, לסערת הפיטורים של מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק. ביום ראשון הודיעה שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון על פיטורי מנכ"ל משרדה, זאת בשל חילוקי דעות חריפים שנוצרו בין השניים, ככל הנראה בכל הקשור למבצע חיסון הילדים. מאז, הספיקה השרה למנות את דלית שטאובר, למנכ"לית המשרד החדשה. 

דוידוב פנתה למנכ"ל משרד החינוך היוצא סלוביק, ואמרה: "תשמיע קול! מעבר לרכילות, מדובר כאן בבריאות הציבור! ובבריאות של הילדים שלנו! מאוד הופתענו מפיטוריך, ואחר כך גם נדהמנו מההוראה הבהולה של שרת החינוך לנעול את הדלת בפני העובדים שלך, אנשי אמונך! גם להם אתה חייב תשובה". 

כמו כן, לאחרונה פורסם כי עלה חשש ששרת החינוך, יפעת שאשא ביטון, הסתירה נתונים מדאיגים לגבי התפשטות נגיף הקורונה בבתי הספר. על כך אמרה דוידוב: "אתמול פרסמה יעל אודם ב'חדשות 12' דברים חמורים על נתוני ההדבקות בקרב תלמידים, והניסיון של השרה לטרפד לכאורה את פרסומם. הנתונים באו מפי אחת מהעובדות המפוטרות שלך (המנכ"ל היוצא סלוביק), ולפיהם השרה הסתירה במכוון נתוני אמת על התפרצויות קורונה בבתי הספר, גם מראש הממשלה, כדי לשמור על מסגרת לימודית של 'הכיתה הירוקה'".

בנוסף אמרה: "הבוקר מצטט עמיתינו בן כספית מפי מקורביך, שאין לך קשר לדברי העובדת שפורסמו אתמול ב'חדשות 12', וכי העובדת לא דיברה בשמך, ולא תיאמה אתך את הדברים. ואם כך פני הדברים, האם לא ראוי שנשמע את זה מפיך, ולא ממקורביך? ובעקבות הטענות שמינוי דלית שטאובר למנכ"לית, המקורבת ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער, נעשה מעל ראשה של השרה שאשא־ביטון, יוצא היום סער להגנתה ומביע בה אמון מלא!". 

לסיום, הזמינה דוידוב את סלוביק לתוכניתה ואמרה "מגיעות לנו תשובות מר סלוביק, ויותר מנשמח לתת לך את הבמה המכובדת שלנו".