עימות פרץ היום (חמישי) בין העיתונאים דן מרגלית ואראל סג"ל, זאת לאחר שמרגלית רשם בחשבון הטוויטר שלו כי "ח"כ ביבי עשה שרות טוב לעם ישראל בסרבו להתקזז בהצבעה עם ח"כ שירלי פינטו, ומזל טוב לה לרגל לידת בתה. מדוע שרות טוב? כי חשף את עצמו לא רק כקמצן ושקרן ונאשם בפלילים ומי שהסתיר את פרשת הצוללות אלא גם כבריון. זו ממש בריונות. חשוב לדעת".

בתגובה, השיב סג"ל וכתב כי "חשוב לציין שהמגדלור מהטלוויזיה החינוכית (משכורת שמנה על חצי אחוז רייטינג ואני יודע כי הייתי שם) חשף פעם דברים אחרים. ואני לא מתכוון לחשבון הדולרים של רבין אלא למשהו הרבה יותר פרטי", בהתייחסו לתחקיר לכאורה נגד מרגלית. 

העיתונאי ברוך קרא התייצב להגנתו של מרגלית ואמר כי "מניח שבקרוב ממש אראל גם יזכיר לנו שאדם (שר לשעבר) שהורשע במעשה מגונה בקצינה בת 20 (אגב, מעשה שביצע בעת התכנסות ישיבת הממשלה ליציאה למלחמת לבנון) הוא פאנליסט קבוע בפאנלים שחבריו עורכים בענייני רשויות שלטון החוק". 

בתגובה לכך, ח"כ לשעבר חיים רמון כתב כי "אמר דובר הפרקליטות שמשכורתו משולמת באמצעות ההדלפות לא חוקיות. הוא חוזר ומספר רבע אמת על הרשעתי הגרועה משקר.הוא יודע שנקבע ע"י שלושה שופטים מחוזים כ"א לחוד שהפרקליטות נהגה בתיק 'ברשלנות רבתי' 'ברשלנות הגובלת בזדון' 'וברשלות ממשית'. הורשעתי ללא קלון וחזרתי לממשלה ולכנסת.