הפרשן לענייני ערבים של חדשות 13 צבי יחזקאלי שוחח היום (שישי) עם ניסים משעל ב-103FM והתייחס לתקיפה המיוחסת לישראל השבוע בסוריה, כאשר לפי חלק מהדיווחים שטרם אומתו, אחד מיעדי התקיפה היה מטוס מטען איראני. עוד התייחס יחזקאלי למשלוחי הנשק הזורמים מאיראן לסוריה.

בפתח דבריו אמר יחזקאלי: "גם הרמטכ"ל הצהיר שישראל הגבירה את עניין התקיפות. אז או שהאיראנים הגבירו את משלוחי הנשק לדמשק, או שישראל מתעוררת לכל משלוח נשק. אפילו אצלנו בדסק הייתה מן כוננות תקיפה. הרי כבר לא צריך מרגל בשדה התעופה שיזהה את הטיסה, היום כבר אפשר לעשות זאת בשיטות לא אנושיות אלא דווקא טכנולוגיות".

יחזקאלי הוסיף: "כך יודעים אנשי המודיעין להקפיץ את חיל האוויר לנוהל כמעט שגרתי. ומה זה אומר? זה אומר בעצם שאחרי ארבע שנים, ישראל לא הצליחה לעצור את ההתפשטות האיראנית בסוריה או לתת לה אופציה לסגת. ההפך, זה התגבר. והכי חשוב, זה קורה כאשר איראן מדברת עם המעצמות". 

בסיום התייחס למערכת היחסים בין איראן לחיזבאללה: "איראן לא תוותר על סוריה והיא תמשיך לשלוח משלוחי נשק לחיזבאללה, שישמשו להם בעתיד, במלחמת הלבנון השלישית. עבור השיעים באיראן מדובר בקרב על חיים ומוות, כי הם רוצים לתקן עוול היסטורי שנעשה להם כשלקחו מהם את הנהגת האסלאם. מבחינתם, הזרועות חשובות יותר ממחייתם של אזרחי טהרן. אז מי שחושב שאפשר להוציא את איראן מסוריה, טועה. רק פוטין יכול לעשות מעשה ולהוציא אותם".