ליאן מושקטין, תלמידת כיתה ז' שעברה השפלה והתעללות בבית ספר בבאר שבע, תתחיל ללמוד ביום ראשון בבית ספר חדש. "היינו במשרד החינוך רשמנו אותה בבית ספר חדש, מחר אנחנו לפגוש את מנהלת בית הספר וביום ראשון הקרוב היא תחזור ללימודים שם", סיפרה האם אילנה. "אני מאוד אופטימית ומקווה שיהיה טוב".

בתיעוד שהופץ בשבוע שעבר ברשתות החברתיות נראים חבריה של ליאן לספסל הלימודים מכים אותה ואף שופכים עליה חומרי ניקוי. ביום חמישי הגישה האם תלונה על המקרה במשטרה, ובעקבות זאת שתי נערות בנות 13 עוכבו לחקירה. פקד יוני דסקלו קצין מחלקת נוער באר שבע אמר בעקבות הגשת התלונה כי "מדובר באירוע חמור ביותר בו הושפלה נערה בעיני חבריה והכל לשם ביזוי ופרסום ברשת החברתית. נפעל למיצוי הדין עם המעורבים".

האם אילנה תיארה את התחושות הקשות בעקבות המקרה. "הילדה התקשרה אליי ב־12:30. סיפרה ששפכו עליה חומרי ניקוי וסבון. לא ידעתי כמה המקרה חמור. כשהגעתי הביתה היא מראה לי מה העלו לסטורי, תראי באינסטגרם. כשראיתי פשוט היה לי חושך בעיניים. אמרתי מסכנה הילדה, מה היא עברה, איזו התעללות, נפשית ופיזית. כשדיברתי עם הרכזת שאלתי למה אף אחד לא פנה כל כך הרבה זמן. אמרו שיש למנהלת דברים יותר חשובים. בכלל קיבלתי שיתוק, יותר חשוב מזה? מה יכול להיות יותר חשוב?"

אחת הילדות המעורבות בתקרית פרסמה סטורי, ובו התנצלה על המעשה והתלוננה שהיא סופגת איומים. היא הסבירה כי לא הייתה כוונה לפגוע באותה ילדה ולהשפיל אותה. "נטו צחוק", הסבירה."אני לא מצדיקה את עצמי ואני באמת מצטערת. נכון ששום סליחה לא תחפה על ההתנהגות שלי בעיניכם", כתבה הילדה, "אבל הגיע הזמן שבאמת תדעו מה קרה לפני שכולכם מתנפלים ומאיימים על החיים שלי".