שריפה פרצה היום (שישי) בבית בכפר יאנוח ג'ת שבגליל המערבי. ארבעה צוותי כיבוי הוזעקו למקום ודיווחו על מקור האש מהקומה השנייה של הבית. בעת מאמצי הכיבוי, אותרה צעירה בת 24 כשהיא מחוסרת הכרה לאחר שאיפת עשן, ולאחר שפונתה למרכז הרפואי גליל בנהריה נקבעה מותה.

כוחות הכיבוי פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע הטראגי, ומהחקירה הראשונית עולה כי הגורם לשריפה הוא טלפון שהתקלח על המיטה. בעת הגעת פרמדיקים של מד"א לזירה הוענק לה טיפול רפואי, היא אותרה במצב אנוש ובוצעו בה פעולות החייאה. היא פונתה למרכז הרפואי גליל בנהריה, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

פרמדיק מד"א, מימון גבאי שנכח בזירה, מסר: "הענקנו לצעירה טיפול רפואי וביצענו פעולות מתקדמות שכללו תרופות מיוחדות, הנשמה ועיסויים ופינינו אותה למרכז הרפואי כשמצבה קריטי". בנוסף, חמישה בני אדם נפגעו באורח קל בשריפה, לאחר שסבלו משאיפת עשן. הם טופלו על ידי פרמדיקים בזירה ולא נזקקו לפינוי רפואי.

מפקד מחוז צפון ברשות הכבאות, טפסר ניזאר פארס, מסר: "אין לטעון טלפונים ניידים על מזרן או ספה. הטענת טלפון נייד על משטחים דליקים מסוכנת מאוד. בנוסף, אנו שבים ומזכירים, התקנת גלאי עשן בעלות נמוכה יכולה להציל חיים".