הולכת רגל כבת 60 נהרגה היום (שבת) מפגיעת רכב פרטי בזמן שחצתה את הכביש במעבר חציה ברחוב דרך העמק בנוף הגליל. היא נפצעה אנושות ופונתה על ידי צוות מד"א לבית החולים האיטלקי בנצרת, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

בוחני תאונות דרכים של המשטרה פתחו בחקירת האירוע ונהג הרכב הפוגע, תושב נוף הגליל בן 39, עוכב במקום לחקירה.

פראמדיק מד"א תאופיק רינאוי סיפר: "הפצועה שכבה על הכביש בסמוך לרכב כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלות קשות בראש ובגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות. הכנסנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשהיא מונשמת ומצבה קשה ולא יציב".

בנוסף, נקבע מותו של בן 22 שהתהפך עם טרקטורון בשטח פתוח סמוך לנחל ספלול מזרחית לגלעד שבצפון הארץ. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו, לאחר שאובחן כסובל מפגיעה רב מערכתית ולא הפגין סימני חיים.

פראמדיק מד"א גיא צין סיפר: "נכנסו עם הניידת טיפול נמרץ לשטח והתקרבנו עד כמה שאפשר לאזור התאונה עד שחברנו לג'יפ שלקח אותנו עם כל הציוד הרפואי עד לפצוע שהיה מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה. בעזרת טנדר שהיה בשטח חילצנו את הפצוע תוך כדי טיפול רפואי לניידת טיפול נמרץ שם המשכנו את המאמצים להציל את חייו אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ונאלצנו לקבוע את מותו".