ג'ני, חברה קרובה של גיא שיקר שהתראיין בתחקיר "המקור" על יוסי כהן וחשף את הקשר שקיים, לכאורה, ראש המוסד לשעבר עם גרושתו הדיילת, שוחחה הבוקר עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM על הפוסט שכתבה, בו יצאה להגנתו של שיקר. בנוסף, היא סיפרה כיצד עוברים עליו הימים האחרונים מאז פרסום התחקיר הדרמטי. 

"מודאג מאוד מהדברים": ראש המוסד לשעבר בתגובה לתחקיר על יוסי כהן

ליוסי כהן יש יתרון בולט על נתניהו, אבל אולי זה דווקא מה שחסר לו

בפתח דבריה סיפרה על שלומו של שיקר לאחר הסערה ואמרה כי "קשה לו, עוברים עליו ימים מאוד קשים אבל גיא תמיד שומר על הרוח החיובית והטובה. יש לו ילדים, הוא צריך להיות חזק ולהמשיך לחייך כי זה הטבע שלו".

כשנשאלה כיצד הילדים התמודדו עם הפרסום הסבירה כי "מנסים כמה שפחות לערב אותם בזה, הם גם די קטנים ולא מבינים כל כך. לא מערבים אותם, לא משתפים אותם. גולת הכותרת היא קודם כל להגן עליהם".

היא סיפרה כי בזמן אמת לא הכירה את פרטי הפרשה: "אני הכרתי פרשה של חבר קרוב מאוד פגוע, לא הכניס אותי לפרטים כי זה היה מאוד אישי בגלל כל הנפשות המעורבות. הוא שיתף שיש לו משבר קשה בזוגיות והוא מאוד פגוע. אני את האחד ועוד אחד שלי עשיתי כבר לבד. כל מה שהוא היה צריך זה חברים קרובים שיתמכו בו בלי להיכנס לפרטים, אבל אני מכירה את גיא 15 שנה ולא חושבת שראיתי אותו כל כך שבור ופגוע אי פעם".

היא הסבירה כי כתבה את הפוסט בפייסבוק כי לתחושתה נעשה לשיקר עוול גדול. "נעשה לו עוול כי המשפחה שלו נהרסה, זה כואב מאוד, הוא מצליחן והוא כישרוני והוא הביא את החברה שעבד בה לגיוסים שלא נראו שנים אחורנית וכל זה נזרק לפח בלי סיבה מוצדקת שקשורה למקצועיות שלו. להפך, הוא תרם כל כך הרבה לחברה מבחינת הגיוסים".

"כתבתי את הפוסט כי היה חשוב לי שאנשים ידעו מי זה גיא והנפש שלו. יש לו סוג של מגדל קלפים שמקריירה מצליחה ונישואים מאושרים, בניין קלפים שקרס לחלוטין. הוא איבד את הפרנסה שלו מבלי סיבה מוצדקת ואת האישה שלו שכל כך אהב. הכול בחיים שלו קרס".

על הביקורת הקשה שנשמע כלפי שיקר לאחר פרסום התחקיר ועל הטענות שהוא אובססיבי ואלים אמרה: "קשה לו עם זה, קשה לקרוא את השורות האלה ולהישאר אדיש, אבל הוא כל כך חזק ובטוח באמת שלו, ויודע שכל המניע שלו היה לזעוק לעולם 'תראו מה קרה', הוא לא נותן לזה לשבור אותו. הוא מתקשר ומדבר עם אנשים שיעזרו לו לחזק את כל מה שקורה. הוא לא נשבר, גיא לא נשבר".

כשנשאלה כיצד הגיב לטענה שהוא התראיין כחלק מקמפיין פוליטי השיבה כי "גיא לא טיפוס נקמן, הוא וותרן, סלחן, גם בענייני עבודה אנשים ניסו לשים לו רגליים והוא תמיד אמר, אפילו לי, תבחרי את המלחמות שלך, תבליגי, לא נורא. הוא טיפוס מאוד סלחן. נקמן זו המילה האחרונה שאני יכולה להגיד על גיא".

היא הוסיפה והסבירה כי "נקמה זה לא העניין, אלא להראות ולשקף לציבור מראה כנראה על מי זה יוסי כהן ועל התלאות שהוא עבר בגללו. גיא מעולם לא היה מעורב פוליטית. זה לא מה שמעניין אותו היום, הוא פשוט נפגע ועבר עוול מאוד קשה על ידי איש ציבור, שמאל וימין זה לא העניין. אני יכולה להגיד בלב שלם שאם זה היה דמות ציבורית מגוש אחר ותחום אחר זה היה אותו דבר".

כשנשאלה האם מישהו מאיים עליו היום ענתה "אני לא יודעת. אני יכולה להגיד מהצד שלי שאם הייתי במקומו הייתי חוששת כי מדובר בדמות כזאת. אם הוא מפחד? אני לא יודעת. זה ראש המוסד, זה אדם שיש לו, הדמות שלו היא דמות שיכולה לגרום לכמה אנשים לפחד".

היא סיכמה: "אני חברת נפש שלו, כשהוא פגוע כואב לי גם".

סייעה בהכנת הכתבה: עופרי גליכמן, 103fm