בית משפט השלום בפתח תקווה גזר הבוקר (שני)  שנתיים מאסר בפועל על לירז נתן, שעבדה כסייעת בפעוטון של כרמל מעודה בראש העין, שכזכור לפני כשלושה חודשים החלה לרצות את עונשה, תשע וחצי שנות מאסר, בגין עבירות של התעללות בפעוטות.

אביה של כרמל, מוטי מעודה, שוחח לראשונה היום עם נדב רוזמן ב־103fm והתייחס לעונש שהוטל על בתו: "ידעתי כבר מתחילת המשחק שהוא מכור. אני לא בא ואומר 'לא מגיע לה עונש', אך לא היה משפט צדק. כולם מקבלים בין שלושה לשישה חודשי עבודות שירות. מה הפרקליטות מכרה את ה־14 שנים הללו עבור כרמל? היא מכרה את זה כל המשפט, שכרמל תקבל 14 שנה. צריך לבנות את האדם, לא להרוס אותו עוד יותר. יש עבריינים ורוצחים שמקבלים את מידת הצדק. זה לא שווה כלום". 

"יש הרבה הורים שאני מעריך מאוד, שנגמר הסיפור והם שותקים. אבל יש אחד או שניים שכל פעם שאומרים להם שיש לי את הסרטן, הם אומרים 'הלוואי שתמות', 'הלוואי שתלך', מגדפים את אשתי, שאלוהים יסלח להם. אני מוחל להם מכל הלב. שיעזבו אותי בשקט ויתנו לי לחיות בשקט, זה מה שאני רוצה", הוסיף.

בהמשך, סיפר מוטי כי כרמל נמצאת "באגף טוב, בחברת "'בנות טובות'. אנחנו מקבלים הכל באהבה, מה שאני מקבל היא מקבלת באהבה. עבדנו שנה וחצי על זה שיהיה לה מצב רוח טוב, שתהיה בנויה לכל הדברים הללו, שלא תיכנס בפחד. אף אחד לא מכיר את המשפחה שלנו, המשפחה שלנו לתפארת, ברוך השם אנחנו משפחה חזקה, אני אחזיק לה מעמד, כמה שאני יכול לחיות בשבילה עד יום מותי". 

מעודה האב מתמודד בימים אלה עם מציאות מורכבת. מאז פרסום הפרשה החל להילחם גם במחלת הסרטן: "יש לי סרטן סופני, השופט יודע והשופט מכיר. הייתי חולה בדברים אחרים לפני המקרה, בשנה וחצי האחרונות התפרץ הסרטן. יש לי קרובי משפחה, בני דודים שבקושי מדברים איתי".

"אני עם הסרטן הזה יושב בבית כמו גלמוד, אף אחד לא מתייחס אליי, הילדה שלי יותר חשובה לי מכל דבר אחר, אני חייב לתת לה את הגיבוי שלי, אם לא אעשה זאת, אף אחד בחוץ לא ייתן לה אותו, לא מערכת המשפט ולא השופטים, כולם יהיו עליה, ובאמת כולם היו עליה", סיכם.

כזכור, בית המפשט הרשיע את כרמל מעודה בהתעללות בקטינים חסרי ישע, במספר רב של מקרים. כמו כן, חלק מהאישומים כוללים התעללות, וחלק תקיפת קטין על ידי אחראי. שנה חצי קודם לכן, נעצר מעודה, מנהלת המשפחתון "בייבי לאב" בראש העין, והואשמה בהתעללות ובתקיפת פעוטות. 

בכתב האישום צוינו 11 פעוטות בהם פגעה. אימהות של פעוטות נוספים טענו כי כתב האישום אינו משקף את היקף מעשי הזוועה שנעשו בו. בסרטונים נראים בין היתר הפעוטות מואכלים בכוח, עומדים במשך דקות ארוכות כשפניהם לקיר ונקשרים בידיהם.